Gå til innhold

Hvor svak strek er for svak ;-)!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal!! Hatt mensurringer 1 uke nå uten at den kommer og etter "planen" skulle jeg hatt den nå, har vanligvis 28-30dagers sykluser, nå har det gått 32 dager...Tatt et par cb-tester og de har vist en svak, svak, svak strek - nesten så jeg tror jeg innbilder meg eller håper at det er en strek der, men hvor svak skal den være/ikke være? Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken test du tar da... Står det ikke noe i bruksanvisningen? Og så er det lurt å ta testen med morgenurin, siden den er mest konsentrert. Den testen jeg tok var ganske svak første gangen jeg tok den, men i bruksanvisninen stod det at så lenge en strek kom til syne så var den positiv. Jeg tok to til annenhver dag etterpå, og streken ble sakte mer synlig. Så, du får teste om en dag eller to, hvis du føler deg usikker. Mensmurringer er helt vanlig, selv om man er gravid. Jeg er 7 uker på vei og har litt murringer ennå. Lykke til! :)

Skrevet

En strek er en strek... Test om et par dager, da er den nok sterkere;)

Husk å bruke morgenurin.

Skrevet

Hei, hei!

Jeg tror du er gravid! Jeg brukte også cb, og fikk en veldig svak strek de første gangene jeg testet. Det var faktisk slik at jeg måtte i sterkt lys for å se, og til og med da var det bare som en skygge. Men, positivt er positivt....

Lykke til med videre testing...

Skrevet

Jippijai!!!! Det tror jeg og :)!! Tok en ny test nå i kveld, klarte ikke vente(huff dette kan fort bli dyrt gitt...), men annet merke og vips så kom det en klar og tydlig strek frem! Jeg er så glad så glad, men herregud hva gjør jeg nå!?! Hi,hi...føles nesten ut som om jeg er champagnerusa! (ikke helt tenkt over alt det jeg kan bekymre meg for enda...).

Skrevet

Tusen takk :)! Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...