mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Etter mye frem og tilbake har legene finni ut at jeg har en exu.Etter 3.ultralyden så de "noe"i bukhulen min.Ville gjerne ha lest mere om exu,men finner ikke så mye info om dette emne på nettet. Noen her som har noe erfaring,eller vet om en link til info om exu?
marte har fått mage! Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har hatt en exu. Hvor langt er du på vei, og har de fjernet det? Jeg har googlet i hytt og gevær for å finne ut ting jeg lurte på, et tips er å søke på både extrauterint svangerskap og ectopic pregnancy, da får du endel treff. Bare rop om det er noe du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde også en exu (oktober 08). bare å spørre hvis det er noe du lurer på. synes også jeg fant litt lite på nettet, men fant mye på engelske nettsteder, så der kan du sikkert finne litt. extrauterine pregnancy søkte jeg på tror jeg. Det er ikke noen morsom opplevelse! så håper du har det bra nå!
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2009 takk for det jenter:)Jeg var 8 uker da jeg var på første UL.Skulle bare ta en titt for å se om alt hadde gått bra også viste deg seg at livmora mi var tom!? Hadde hcg på 5000 og 4 pos.tester hadde jeg fått så jeg var gravid. Ble bare sendt til utskrapning samme dag og selvfølgelig var det misslykka... Så etter 2 nye UL så de endelig at det lå "noe"i bukhulen min.De kunne ikke si for sikkert om det var foster eller blodklump.Har blødd masse i det siste,så jeg er usikker selv på hva som er kommet ut.Men det som er helt sikkert er at jeg nå har hcg på 2800 og man har ikke så høy hcg om man bare har en blodklump liggende i magen. Skal på ny UL til tir den 24 feb,så håper da på et endelig svar. Men jeg skal prøve å Google opp extrauterine pregnancy og se hva jeg finner:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå