Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Mia har vært syk en stund, så i dag tok jeg henne med ut en tur for å kjøpe en figur fra Drømmehagen. Makan til glad jente skal man lete lenge etter :-) Fløy rundt på senteret og hoia "Hopsi daiiiiisyyyyy" hehe. Men vår synger på engslek, har dere andre funnet noen som er norske? Det er ikke en stor greie da, syntes bare det var litt pussig.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei Jeg reagerte også på at de synger på engelsk, nå har Camilla bare den lille MakkaPakka enda da, men den er hun bare såååååå glad i... Må være med i senga om natta :-)
Millapril Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 hehe, så koselig at hun ble så glad. Bra å få muntret opp en syk liten jente litt også. Vi har bare kjøpt de stoff figurene uten sang og noen i plast, ikke funnet så mange steder som har enda. Ikke funnet noen som synger, da... De har vel ikke lagt noe jobb i å oversette sangen på disse figurene. Men vi får ta det som et tidlig sted i engelsk undervisningen. Eller overdøve sangen med norsk versjon. Tekster ligger på http://nrksuper.no/superbarn/flashfiles/drommehagen/songs.html Lykke til!
Bellen^2 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hm, jeg synes det hørtes litt forfriskende med en annen stemme enn hu dama som går igjen i aaaaaaalllleeeee de andre lekene Jeg ble tipset om at de hadde masse Drømmehagen stasj på Vinterbro senteret nå. Vi er så heldige at vi kan ta opp Drømmehagen på Get boksen vår så i dag morges når Sebastian insisterte på å stå opp kl 05.15 krøyp jeg ut på sofaen og satte på en episode for han mens jeg lå og slumret:)
Tussi og Maja Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Ja, den serien er bare helt topp! Maja fikk en Makka Pakka i plast til bursdagen, og den er utrolig populær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå