Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Min sønn begynte i slutten av januar i en nyoppstarta bhg. I dag fikk vi regningen for februar mnd på 2600 kr + regningen for mars måned på 2006 kr Begge med forfall 4.mars. Dette var jeg forberedt på.. MEN vi fikk med et skriv om at regningen for april vil komme i beg av mars med forfall den 20.mars!!! Det vil si 3 bhg regninger på tilsammen over 8000 kr på en mnd!! Sjeleglad for at meg å mann min begge jobber fullt og har god lønn! Stakkar de som er alene eller som har det trangt fra før... Er jo helt tragisk! Hadde den neste regningen hatt forfall 4 april altså 1 mnd etter de andre hadde jeg ikke reagert, for da har i hvertfall mange fått lønn for mars mnd..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 mars mnd skulle og stå 2600 kr.. HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jøss....merklelige greier...skjønner at du blir forbannet.Det hadde jeg også blitt
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Da hadde jeg også blitt forbannet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor i all verden må dere betale så mange på en mnd?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Vi hadde samme problem da vår datter begynte på denne tiden ifjor. Og i tillegg skulle vi ut med en ekstra mnd i depositum. Ble tre mnder i løpen av en lønn og kort frist på neste mnd. Og i tillegg hadde den luringen av en eier satt start dato til 28. februar, slik at han fikk en ekstra måned i støtte fra kommunen. Greit nok, men da mistet vi kontantstøtten en mnd tidligere. Jeg ble sint og sendte mail til NAV om oppstart 1. mars og kopi av første regningen. Merkelig nok tok de den og vi fikk kontantstøtte den mnden alikevel. Men de andre som hadde barn der, bare godtok det uten å reagere.. Han la også inn matprisen i depositumet, noe jeg mener er feil, for dersom mitt barn bare blir borte fra barnehagen, skal han jo bare ha erstatning for plassen hennes, ikke maten hun skulle ha spist... Men men. Har blitt lovet plass i min sønns komunale barnehage til høsten, og er utrolig takknemlig for det. ALDRI mer privat familiebarnehage på oss, mere tull har jeg ikke vært borti! Da blir jeg heller hjemme med neste!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Småen begynte i bhg den 16 januar og vi bet bare for halve mnd. forfall 20 januar. fikk rekn i begynnelsen på februar mnd med forfall 20 februar. så får rekn i begynnelsen på mnd og forfall på 20. i hver mnd. er privat og er veldig fornøyd med det..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Denne barnehagen er også privat og helt ny. Problemet her er at vi skulle mottatt regning med forfall 04.02 ( regning for februar mnd) men den kom aldri.. ingen som fikk den.. da fikk vi beskjed om at det tok tid å ordne oppstart av betalinger å sånn.. Så fikk vi nå regningen for mars mnd med forfall 04.03. I tillegg til den fikk vi den som vi ikke fikk i februar. Dette er greit. Det forstår jeg, og godtar. Men så plutselig så ombestemte de seg. De vil heller ha innbetalingene den 20. hver mnd istedet for den 4. for da betaler alle før mnd begynner. Så vi må betale for april mnd innen 20. mars og da får vi 3 regninger på en mnd. Det er jo kun denne mnd det gjelder, men allikevel.. kunne de ikke bare holdt på det betalingssystemet de begynte med.. at man betaler den 4. hver mnd.. Min mann skal ringe eieren i dag og si vår mening. Jeg har også "klaget" til venninna mi som er ped.leder i barnehagen. Hun skal ta det opp.. hun er helt enig.. gjelder også henne siden hun har barn i barnehagen. Så vi får se hva som skjer.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå