Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang jeg skulle føde så hadde vi ikke kjøpt inn noe særlig klær til babyen, fordi vi ikke viste kjønn og jeg synes det ble så kjedelig med hvite/lyse klær. Derfor gikk vi i butikkene og tittet litt før fødsel og plukket ut ett par antrekk som sambo kjøpte når jeg og babyen lå på sykehuset.

Det fungerte veldig bra da, så vi tenkte å gjøre det samme nå, MEN så kom jeg på at jeg har jo termin midt i påsken jeg! Er jo ingen butikker åpne da... :s

Er jo ikke lange veien til sverige da, men litt unødvendig at sambo skal kjøre helt til sverige synes jeg...

Så jeg tenkte at vi kan jo kjøpe to antrekk, evnt ett par bodyer ekstra til både gutt og jente, også heller bytte den klærne vi ikke får bruk for pga kjønnet (som vi heller ikke vet denne gangen)

Hvis vi handler rett før påske, så får vi byttet det rett etter påske, ikke sant? Er jo ikke sikkert jeg føder i påska, men da kan vi bare ta en tilgodelapp så lenge f.eks. Litt klær må vi ha uansett, så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel 8 dager dere har på dere til å få byttet?

Hvis dere snakker med de i butikken så kanskje dere får til en avtale om deponering, så har dere kanskje litt lenger tid enn de 8 dagene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...