råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 men ikke noe spinndyrt....heheheh....og for fancy!!! men god mat:)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 www.herlige-restauranter.no vil kunne dele mye info med deg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 God og rimelig mat har de på (Nye) La Piazza syns jeg - italiensk da. Jeg har bare spist pizza og pasta der, men det duger det ) Soleado, Paparazzi og Bilbao har enda bedre mat, men de er også tilsvarende dyrere. However; stemningen er koseligere da, om du ikke skal ha med ungeflokken ;o) Emilios (?) tapasbar bak kulturhuset har også mye godt - der setter du sammen menyen din selv.
stjertløvetann Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Pusjkin, en russisk restaurant som ligger rett ved Folken. Har bare vært der en gang, men maten var knallgod, og det har jeg hørt flere si
Staark Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Harbour har god mat, men de er alltid underbemannet så det tar litt tid å få bestilt og få maten. Men jeg synes det er verdt det. Det er ofte umulig å få bord om du bare dukker opp en torsdag, fredag eller lørdags kveld. Prisnivået er helt ok. (Kanskje ikke plassen for en romantisk middag for to, da hadde jeg heller valgt Nye La Piazza)
MammaMia123 Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Akropolis- en gresk resturant. Phileas fogg (Skrives det slik?)- amrikansk resturant.
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Akropolis-ganske dyrt..synes ikke maten smaker noe særlig... La Piazza har vi vært mye, god italiensk mat...ellers er jo philea fogg(vet heller ikke hvordan det staves hehe), men ganske bra biff der!! Er mange av dem...spørs hva type mat du liker..
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 hehehe...har en mann som er litt kresen i matveien....lettere å si hva som ikke passer.....sushi, tapas, italiensk, gourmet, fisk og skalldyr...tja....var det mer tro??
Staark Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har tatt med kresne folk til Harbour, der har de ganske mye forskjellig på menyen. (Både "vanlig" og annet. Feks hamburger, fiskesuppe, nachos, grillspyd, pasta...) På nye la piazza har de nydelig lasagne og pepperbiff. Og hvitløksbrødene!!! nam!!! Det er mao ikke bare italiensk mat der På vertshuset mat og vin har de kjøttkaker, komler, fisk...nam.. N.B Sørensen har også mye godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå