Holly❄️ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Skal på meklingsmøte på mandag, og så ringer de fra jobben jeg har blitt tilbydt.. de vil at jeg skal begynne, på MANDAG!! :S Jeg sa ifra at jeg må i et møte som varer en time, og det gikk heldigvis bra... men utrolig kjipt å måtte si at jeg skal bort på et møte allerede første dagen... så typisk min flaks!! Skal iallefall stå på skikkelig den dagen, selv om jeg må på mekling da;)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Ja sånt er typisk. Men tror det tar seg bedre ut at du sier i fra før du begynner enn om du på mandag kom og fortalte at du må på møte... De tar det nok ikke så tungt! Lykke til på meklingsmøtet! Og med den nye jobben!
murmelmamma Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 det var jo ganske kort frist før du skal begynne i den jobben da...så de skjønner nok at du har andre planer:-) lykke til med begge deler!
Mamma til to tette Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Siden de nettopp har ringt så er det jo ikke unaturlig at du har lagt noen viktige planer som ikke kan endres på. Det går kjempebra, lykke til på meklingsmøte!
Anne-B. Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Vær glad for at du har en jobb, og en legitim grunn for å være borte et par timer.
Holly❄️ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 Ja, kjempeglad for at jeg har fått jobb, men er liksom såååå typisk at den dagen jeg får tilbud om å begynne på opplæringen, så har jeg et meklingsmøte jeg må på Men nå skal jeg møte opp til den tiden jeg er satt opp, og så forklarer jeg mer når jeg kommer. De skjønner det nok Og rett etter møtet drar jeg rett på jobb igjen Mister kanskje 1,5 time på en 7timers arbeidsdag..
Anne-B. Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Skulle egentlig bare mangle. Det bør de forstå, og det gjør de nok. Gratulerer med ny jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå