Gå til innhold

Regler for sosialbolig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt....

Ei bekjent av meg har en gutt på 6mnd. Det ble slutt med bf noen mnd og hun fikk sosialbolig. Men så ble de sammen igjen. Og han flyttet inn i sosialboligen. Men dette der jo ikke lov?? Hva er "straffen" for slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke står at ingen andre kan bo der enn henne og barnet .Så gjør det vel ikke noe,Men jeg vet at man kan sette seg opp på bolig liste ,og der står det ikke noe om at man må være enslig .

Er ikke noen straff,i verste tilfelle så må han flytte ut eller alle.

Skrevet

Voldsomt til fokus på hva alle andre gjør. Du må ha en veldig ren sti, frk Jesus.

Skrevet

Såklart de har lov til å flytte sammen igjen i en sosialbolig. Hvor tar du det fra at det ikke er lov? Kun fordi du misliker at de har gjort det? Bruk det tjukke hodet ditt og tenk deg litt om; tror du det bare er enslige (med eller uten barn) som bor i sosialboliger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...