elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Går meg helt vill i jungelen der! Har ingen erfaring med Meitai fra før - så er litt usikker på hvilke kriterier jeg bør ha.. Fra når kan man bære barnet i meitaien? Men har fått det for meg at vi skal ha meitai. En til meg og en til far. Så anbefalinger mottas med stor takk:o) Evt er det kanskje noen som har en tilsalgs?
bittelill Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Vi bestilte vår på taitasi.com og vi er fornøyde i alle fall
frk Nilsen Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Bestilte vår fra mixmax.no Vi har en babyhawk, er veldig fornøyd med den :-)
Rotekoppen88 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 vi har også babyhawk, er veldig fornoyd med den. Kjøpte toddler typen og brettet den bare inn den første tiden
Solskinnsjenta Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Meitai kan brukes fra nyfødt, da har du babyen i froskestilling på magen. babyhawk (kjøpes bl.a. på lotusbarn.no - har også fysisk butikk i bergen og oslo) er det mange som er fornøyd med, og de har en rimelig pris. Hivs du vil ha en meitai ingen har maken til, eller ønsker sterk et spesielt mønster (pappa vil ha med fotball-logo eller bil-logo eller band-logo, kanskje?) så kan du få spesialsydd av f.eks goklompen.no. Hvis du virkelig vil ha en eksklusiv og flott meitai så kan jeg anbefale eye2eye (www.eye-2-eye.net). De er utrolig behagelige å bære i, og finnes i mange flotte design. De er dessverre ganske vanskelig å få tak i, siden de er så populære, men det kan være verdt å prøve Lykke til. Hvis du går inn på http://www.tettinntil.no/reviewpost/index.php så kan du lese om forskjellige meitaier, både norske og utenlandske merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå