Gå til innhold

E6 med Truls Svendsen på NRK.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk i går på nrk1 og i reprise på nrk3 i dag og i morgen.

Det må sees. Pappan min er med. Jeg glemte det i går, men skal se det i dag. Han er visst bare i bakgrunnen. Når de er på 339 skvadronen på Bardufoss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nårtid kl går det i reprise???

Har kjentsfolk med denne episoden jeg og:) (x-svigermora til min tante, hun gamle dama som han er på besøk hos:D )

Skrevet

I dag kl 2025, i morgen kl 2305 (tror jeg det var)

Skrevet

Så koselig:) Det var fra Engan hvor bestemor og bestefar bodde og jeg hadde mitt barndoms paradis. De kjørte forbi hjemgården til svogeren min. Styrmannen på ferga er mitt søskenbarn og på den ferga har pappa jobbet i en mannsalder. Og så kjørte de gjennom hjemplassen min:) Gjett om jeg grein av hjemlengsel!

Må se det i kveld også og da skal jeg se etter pappan din.

Skrevet

E du fra Ballangen? Vi har bodd i Narvik i flere år.

Skrevet

Han pappa e han på andre sia av helikopteret. Han med den mørke barten...

Skrevet

Herregud så rart det va å se han. Enda det bare e 2 uker siden æ såhan sist... i virkeligheta

Skrevet

Æ så han! :)

Er fra Ballangen og har seff gått på skole i Narvik. Bodde et år på Ankenes. Savner byen, men den har forandra seg så mye at det er vanskelig å kjenne den igjen. Hvor bodde du?

Skrevet

Vi bodde flere steder. I Dronningens gate, Rombaksveien (E6), Bjørnfjellgata og i studentboligen i Snorresgate... Samboer studerte der, å æ jobba på Steen og Strøm.

Kan ikke si æ savne byen så veldig. Syns det va ganske skittent der. Men det e jo pga malmen... Men savne mange av de æ jobba sammen med:)

Skrevet

Ja, bygningene er skitne. De vaska dem faktisk for noen år siden og da var faktisk kaalflaatgården rosa! hehe. Men nå er den grå igjen...

Jeg flytta sørover før steen og strøm ble bygd. Var en grå betongbygning der før som var busstasjon.

Husker det var bra uteliv, da. Var stamgjest på Mamen-baren og Peacock. hehe....

3 år etter at jeg flytta hit til østlandet jobbajeg på kiwi. Plutselig sto det en mann foran meg og lurte på om jeg kjente ham igjen. Jeg syntes noe var kjent, men var ikke helt sikker. Han hadde vært dør vakt på Peacock! Og huska trynet og navnet mitt! Sier jo litt om hvor ofte jg var der.........

Skrevet

Æ e fra Bjerkvik å æ syns d va utruli dårli i dag! Enn at de verken stoppa i Narvik eller i Bjerkvik? Burde faktisk stoppa i Bjerkvik å spist Bjerkviking!!! Æ hadde jo gleda mæ tell å se heimefra.

Skrevet

Trur bare æ va på Peacock 1 gang. Men oftere på Malmen og Telegrafen..

No e det jo både steen og strøm og Amfi. Ikke mye liv igjen i gaten. Å alle butikkan i Kongensgate e bytta ut med bankaog kontora... Det e jo utruli trist at det ble sånn. Men det kan jo ha forandra sæ. Det e litt over 3 år siden vi flytta. Å 2 år siden æ va der sist...

Ja ja. Sånn kan det gå...

Skrevet

De har jo ikke stoppa i nån bya elle rtypiske turistmål. Poenget er vel å treffe folk som er knytta til E6. Hvis det er noen trøst så spola de jo fort over når de feis over skolebakken i ballangen. Å det var jo bare teit!!!!!

Når æ står i stuevinduet hjemme hos mamma til sommeren, skal jeg vinke til deg i bjerkvik:) Bor såpass høyt at vi ser over fjorden.

Skrevet

Ja det burde dem. Bjerkvikingen e jo (nesten) verdenskjent. Vi får sende klage til NRK:)

Æ syns jo det va gangske bra, siden pappa va med...

Skrevet

Æ like nu fortsatt Narvik å hvertfall Bjerkvik, æ bli nok å fløtte heim igjen ja. Bor i Trondheim nu. Men d e nå spesielt me heime, det kommer d alltid tell å være. Kor bor mordi og de da? Kor du bor nu?

Skrevet

Min mamma og pappa og søster bor på Bardufoss og æ bor i Oslo. Har lyst å flytte hjem en gang, men ikke enda. Å vet heller ikke om æ får med mæ gubben. Han e fra Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...