Gå til innhold

LG KU990 Viewty - erfaring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne tlf, baby pink selvfølgeli :o)

Har ikke hatt den så innmari lenge, men er så langt fornøyd med den, og jeg er egentlig skikkelig Nokia menneske.

Det er bra kamera på den med kjærringstabilisator som gubben sier, har ikke prøvd Mp3 spilleren så mye, men virka helt grei, ellers en moro tlf.

Syns kanskje du skal dra i en butikk og se på tlf, for jeg syns den var en smule stor, men det er jo bare skjerm så det går...hehe

En annen litt negativ ting, er at det var dårlig med spill på den, men det er jo bare å laste ned, koster rundt 50,- pr spill og da kan man laste ned de spillene man ønsker seg!!!!!!

Ellers så har denne tlf kommet bra ut i tester, leste mye om den selv før jeg bestilte, legger ved link til testen på amobil

http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181

Skrevet

Takk for svar :)

Har du hatt noe problemer med den?

Skrevet

Første kvelden jeg hadde den, låste den seg plutselig når jeg dreiv å knotta som værst, blei jo litt skeptisk så jeg hadde nokia`n full ladet i veska når jeg dro på jobb neste dag, men det har ikke skjedd etterpå, så det kan jo hende han bare fikk litt mye å tenke på ett øyeblikk:o)

Har ikke funnet noen andre svakheter så langt, men jeg har bare hatt den 3-4 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...