☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Bare flaks at jeg våknet nå - jeg må jo hente lille snuppis i barnehagen, men er sååååå trøtt!!!! Kunne sikkert ha sovet rundt jeg nå... Herregud - man sover mye i svangerskapet, la meg ved halv ti tiden i går og sov til halv åtte i dag, en annen dag la jeg meg kl 21 og sov til halv åtte - håper det blir litt bedre snart... Føler meg som en zombie =) Noen flere som sover mye??
smiley79 ♥prinsesser09&11♥ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 JA, jeg sover veldig mye i forhold til hva jeg bruker. Legger meg senest kl ti om kvelden og sover til halv åtte. Så tar jeg meg gjerne et par timer på sofaen etter jeg kommer hjem fra jobb også. Går å gjesper hele dagen på jobb, elevene mine lurer på om jeg ikke sover om natta Håper det snart blir bedre.
Elvegris Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Kanskje man blir dobbelt så trøtt med tvillinger Jeg merker ikke mer trøtthet ennå (eller andre symptomer), men er bare i min femte svangerskapsuke da. Husker godt at jeg sov sinnsykt mye da jeg gikk med førstemann. Det ble heldigvis bedre etter en tre måneders tid.
*lykkelig mamma* Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg er også så sinnsykt trøtt om dagen. Sover ved den minste anledning. En time på sofaen holder liksom ikke. Men ikke enkelt med minstemann på 10 mnd hjemme som ikke sover lange luren om gangen. Men takker meg til å være trøtt istedet for kvalm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå