reserbolla - mamma til 2 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 er det farlig for babyen at jeg har høy feber? har ligget og kokt og frosset om hverandre i 2 døgn nå og blir jo litt bekymret..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også feber :-( Det er ikke farlig for babyen nei. Og så er det lov å ta paracet i svangerskapet, de hjelper meg iallefall. God bedring da!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 jeg har spurt lege om dette da jeg låg med influensa.. man skal ta paracet dersom feberren blir over 38,5... Fosteret skal ikke bli overopphetet.. Men dette var i første trimester...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har fått beskjed om at paracet er helt ok å ta uansett. Så jeg bruker det selv om jeg ikke har så høy feber. Det er ikke farlig :-) Nesespray er og helt ok så lenge en tar det i de dosene som er anbefalt på pakken, og bare når en er forkjølet. Jeg harv spurt både gyn og farmasøyt.
Anita*født* Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Ligget rett ut selv siste dager med feber,HEHE ikke farlig det,det som er farlig er tro alt er farlig..VI må huske være gravid er en tilstand ikke en sykdom....lykke til damer...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 kirsty*44pp-gravid: Man kan vel ikke ta det med mindre man MÅ? Jeg har ikke tatt det annet enn dag jeg har hatt høy feber.
Johan Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Det er alltid en god leveregel å ta paracet (og andre piller) bare når en må. En bør faktisk ha litt terskel for å slenge i seg legemidler, og spesielt når en er gravid. Men jeg hadde også villet tatt paracet hvis jeg hadde feber ja;-) God bedring til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå