Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Er 8uker på vei og bestilte legetime for over en uke siden. Gledet meg til å få svar på hva som kan feile meg evntuellt, hva som kan gjøres for at jeg skal bli bedre. Jeg prøvde å si hva som plaget meg, men hun skreiv bare en sykemelding og jeg følte hun kastet meg ut, uten at jeg fikk sagt det jeg skulle? Hva gjør jeg nå? Bare venter og er syk?
Guttemamma75 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Om du ikke er fornøyd med legen får du ta kontakt med legesenteret igjen og be om å få se en annen lege.... Forklar de situasjonen så ordner det seg nok..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Beklager et litt brutalt svar; Du er 8 uker på vei, og jeg syntes legen gjorde det helt rette. legen ga deg en sykemelding for at du skulle få tid til å komme til hektene. Bruk et par dager på å se om du blir bedre. Får du forværrende symtomer så oppsøker du selvsagt legen, legevakta. Men husk at når du kun er 8 uker på vei så gjør dem ingenting med deg når det gjelder svangerskapsrelatert.
Guttemamma75 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Nå sier jo ikke HI hva det gjelder og hvorvidt det er svangerskapsrelatert.. Og jeg er nå av den formening at går man til legen så skal man ihvertfall få sjansen til å si hva det gjelder og få en uttalelse fra legen på dette.....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Syntes legen skal ta plager i svangerskapet på alvor om man er 8 eller 14 uker på vei. Jeg har hatt magevondt og løs mage i over 1 mnd nå og kjenner allmentilstanden blir bare værre og værre. Det er helt sikkert både dehydrering og mangel på viktige mineraler og proteiner som gjør seg gjeldene her. Det er helt utrolig at hun ikke ville ta blodprøver en gang for å se hva jeg mangler. Men å bare sykemelde meg istede for å prøve å få meg frisk og ut i arbeid, så fort som mulig...? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå