Gå til innhold

må bare lufte tankene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette..

Det jager inni meg hele hele tiden, jeg finner aldri roen..

f eks :

Jeg kan aldri tenke at nå er det kveld og nå kan jeg slappe av. Isteden tenker jeg på alt jeg burde ha gjort av husarbeid, jobb, skolen til ungene, ungene ikke minst og jeg har så dårlig samvittighet for ting som jeg ikke helt vet hva er..

Jeg tenker at nå må jeg legge meg for i morgen skal jeg opp tidlig og da skal jeg ditt og datt..

Jeg klarer ikke å ha et minutt ledig for da jager det inni meg om alt mulig egentlig.. jeg finner ikke roen :(

Klarer ikke så legge meg til å sove rolig, men må ha en bok og sovne til den for jeg orker ikke tankene mine..

Det går veldig utover samboeren min for jeg er så utrolig sinna og ser på alt som mas og ting må bli gjort fort fort fort for det er andre ting som skal gjøres..

Sånn går det hele døgnet fra jeg åpner øynene til jeg sovner om kvelden..

jeg vil ikke ha det sånn, jeg tenker at dette skal jeg klare, jeg må roe meg ned å ikke tenke så mye men det går ikke.. Jeg klarer det ikke!!!

Jeg leste igjennom dette nå og jeg ser at jeg klarer ikke få fram hvordan det egentlig er..

Jeg er bare så fortvila og lei meg.

Jeg gråter masse og klarer ikke tankene mine og det jager inni i meg hele tiden....

Jeg ødelegger for alle rundt meg som må tåle dette og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette..

Jeg føler at jeg er uegna som mor, kjæreste, husholderske og i jobben min.. Jeg bare klarer det ikke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres vel heller ut som god gammeldags utbrennthet. Stakkars deg. Forsøk å se om du kan finne en mulighet til å få noen timer hvor du kan gjøre noe som du elsker og som kun skal dreie seg om dine behov. Du vil da kunne få mer energi til å takle presset fra alle oppgavene som veter hjemme.

Skrevet

Hva med å la hus være hus. Det trenger ikke være strøkent til alle døgnets tider.

Jeg ble veldig stresset når jeg fikk nr 3, fordi jeg ikke greide å holde huset like strøkent som før.

Følte jeg fikk mindre tid til ungene, fordi jeg alt jeg skulle gjøre måtte jo gjøres.

I løpet av disse mnd'ene etter jeg fikk yngste har jeg slått meg til ro med at vi overlever med litt rot.

Jeg må ikke vaske huset hver dag, går fint å støvsuge !! Hehe..

Tror du har for mye forventninger til deg selv, husk at du er bare ett menneske!

Kan det hende at du er litt deprimert også?

Skrevet

Om du har en mann hjemme, kan du jo f.eks komme deg ut på kvelden til en vennine. La mannen rydde og vaske huset :))

Da får du slappet av med voksne mennesker og du kommer hjem til ett ryddig hus.

Bare 1-2 ganger i uken gjør underverker!

Skrevet

depresjon el adhd..?

jeg har det sånn hele tiden, men har alltid vært sånn da. indre uro+++

jeg har nettopp fått adhd diagnosen!

å la hus være hus er ikke en mulighet hos meg, det MÅ gjøres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...