Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 http://treningslaila.blogg.no/ Er ganske nybegynner da, men morsomt er det
-MtG- Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Fin blogg! Gleder meg til å følge med videre. Kan du noe om trening etter ks? Når er det greit å ta oppigjen trening om magen føles bra? Er det dumt å ta flyt og pilate-timer påsats etter ca- 5 uker?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Hei du Som personlig trener vil jeg anbefale deg å vente 3 mnd (12 uker) etter ks med å trene. Kroppen har vært gjennom en hard påkjenning og det er viktig å la den hvile og komme seg til hektene før du trapper opp med trening. Ved vanlig vaginale fødsler bør en vente 6 uker. Man kan sammenligne en fødsel med en akutt skade i feks en fot/ankel. Rehabiliteringstiden for dette er ca 6-8 uker før skaden er helet og tenk på hva underlivet gjennomgår etter en fødsel. Ellers er jeg super positiv for trening- det som er viktig er å føle seg litt frem. Ikke start for hard og unngå magetrening på de rette buksmusklene før de er på plass og man har kontakt med disse igjen. Råder deg til å starte å gå med økende tempo etterhvert, for deretter å begynne med lett styrketrening. Og husk å trene bekkenbunnsmusklatur Masse lykke til!
-MtG- Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Takk for råd. 12 uker er lenge da! Og jeg som liker styrketrening... Kontakt med magemusklene..hva mener du egentlig med det? Jeg føler magen er akkurat som før(ser ikke ut som før da:), den gjør som jeg vil. Har ca en fingerbredde mellom magemusklene. Forrige gang hadde jeg hastesnitt og da tok det flere måneder før jeg følte magen var i orden, men nå gikk det fort.
musketingen Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Da har jeg vært en tur innom på bloggen din:) Kom gjerne innom min også: susannefralandet.blogspot.com Min handler ikke om trening da... Mer om alt en mamma tenker og funderer på
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2009 Skal ta en titt Alltid morsomt å lese andres blogger )
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2009 Tusen takk for det ) Får skylde på treningen
Norwegian by injection Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Så morsomt med treningsblogg! Er selv i hard trening...skal løpe halv og hel maraton i år, he he!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2009 Så flott... flink du! Stå på og lykke til med løpingen
Serial mom Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Da fører jeg på bloggen din under treningsblogger jeg følger med:-) liker å trene mye selv(styrke), så inspirasjon, bilder m.m er alltid kjekt å klikke inn på når man trenger litt ny input!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2009 Så bra )) Og kom gjerne med tilbakemeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå