Gå til innhold

Da er det bekreftet....

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet idag og fikk opp to STERKE streker. Det er ingen tvil at jeg er gravid, til tross for at jeg gikk paa p-pillen. Mannen min og jeg har bestemt oss etter mye fram og tilbake for aa beholde babyen, og haape paa det beste. Ut ifra termin kalkulatoren her har jeg termin den 18. oktober. Men skal til legen og faa bekreftet dette.

Haaper bare at alt er bra naa. Mine foreldre vet det allerede og hans foreldre vet det. Maatte ty til dem med aa faa raad for hva vi skulle gjöre. Og dem er glade...

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER ! SÅ utrooolig moro ! Når hadde du mensen sist da ? Eller blir kanskje dumt å spørre med tanke på pillene, jeg hadde mensen 10 januar i allefall og har termin 18 oktober :) Derfor jeg spurte bare.

Kjempegøy at dere skal beholde, har dere barn fra før av ? Så moro :):):)

Skrevet

Gratuleeerer! :D :D :D Nlir det første barn eller har du en liten gjeng fra før?

Kjempekos at dere beholder da. Det må være et lite stabeist som greide å snike seg forbi P-pillen din ;)

Skrevet

Gratulere så mye! Det var gøy å høre at dere beholder ungen :)

Lykke til videre!

Skrevet

Hadde förste mens dag 08.01.

Ingen barn fra för av, saa blir spennende. Har vaert hos mannen min naa i 2 mnd, og reiser hjem igjen til norge paa lördag, saa dette var spesielt. Men men!

Skrevet

Da har du termin ca 16 oktober :) gratulerer !

Skrevet

Jeg hadde siste mens 9.01 og på terminkalkolatoren her inne får jeg opp 19.10 som termindato??

Skrevet

Ja det jeg regnet ut ifra er det legene på ahus mente, ikke spør meg, føler man får forskjellig svar på alle disse hehe !

Skrevet

Her paa barnimagen faar jeg 18. oktober og paa babyverden faar jeg 17. oktober.

09.01.09 - giftet jeg meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...