Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hvordan får dere fraktet dem samtidig? (gående altså) Har alle tvillingvogn? Syns de vognene er store og tunge..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hadde Jane power twin, akkurat like liten som hvilken som helst annen 3-hjuling sammenslått. Bare pittelitt lenger i bruk. Solid, stødig og god vogn.
susemor-3 små Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikke bil og bor i by, så jeg er helt avhengig av søskenvogn til å frakte mine tre ganske tette. I bytrafikken hender det ofte jeg tar alle tre på vognen samtidig. Storesøster sitter i det ene setet, baby ligger i softbag på det andre setet, og mellombror sitter på "taket" av vognen. Nå som det er så mye snø, og trangt på fortauene, er det tungt å skyve. Men på bart føre er det ikke så ille, hehe. God trening i hvert fall. Nå har jeg en enkel carena-trille uten svingbart forhjul, men synes likevel den er grei nok å kjøre. En vogn med svingbart forhjul er nok litt dyrere, men til gjengjeld mye enklere å kjøre. Ta deg en tur til en butikk der de selger vogner,så kan du høre hva de anbefaler:-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Vi bruker ikke tvillingvogn. Bruker vogn og bæretøy.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Har tenkt å la eldste gå og yngste ligge i vogn (eldste er 20mnd)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Kommer litt ann på hvor tette barna blir, 11 mnd mellom har vi så det var et must med tvillingvogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå