Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Mange skriver her innlegg om familie, venninner, naboen, foreldre i barnehagen etc som de synes gjør rare og dumme ting. Mange av innleggene inneholder spesifikke hendelser som den det gjelder lett vil kjenne igjen om vedkommende leser her. Nå tenker jeg spesielt på hendelser som f.eks er en konflikt mellom HI og den det gjelder der den andre lett kan vite hvem HI er. Når det gjelder svigermødre så er det sikkert ikke så mange som leser her, men naboer, venninner, svigerinner, foreldre til barn i barnehagen kan jo lese her om de har små barn og titter innom med ujevne mellomrom. Synes det er rart at folk tør skrive slike innlegg. Dere som gjør det hva tenker dere om det? Har dere skrevet det litt om slik at hendelsen faktisk ikke har skjedd, men det som faktisk skjedde var noe annet, men sammenlignbart? Vet dere at de ikke er på disse sidene? At de f.eks ikke har tilgang til internett? Ønsker dere at de skal se det for å se kritikken de får her og kanskje endre seg? Eller bryr dere dere ikke?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 jo, jeg tenker ofte på det at hvis den mammaen i bhg leser her inne, og jeg refererer til en bestemt episode i bhg, vil hun kunne kjenne igjen hendelsen. Derfor skriver jeg ofte litt om. Skriver f.eks at sønnen hennes slo datteren min. Men i virkeligheten var det DATTEREN hennes som slo min SØNN osv. Hvis det er en venninne jeg skriver om, kan det være jeg kaller henne en venninne av en venninne osv, så det virker mer fjernt. En Audi kan fort bli til en Opel osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå