Gå til innhold

Hva kan dette være??


Vero85

Anbefalte innlegg

Heihei..

 

Litt detaljer for å prøve å forklare.. hehe..

 

Har de siste 2ukerne fått no skikkelig J..... vondt i skammbein området/kjede området.. Bekkenbunn kanskje? Litt vanskelig å forklare! om jeg er ute å går lengre enn 30min.. og hvis jeg setter meg ned i 10min og skal begynne å gå igjen er det bare såvidt jeg får beina fremover.. Gå sidelengs kan jeg nesten bare glemme.

Kan dette være bekkenløsning? Jeg har ikke noe spess vondt i ryggen (ikke mer enn før jeg ble gravid) og kan heller ikke kjenne noe merkverdig stråling ned i beina, kanskje en skjelden gang i det venstre beinet..

Er 27+1 nå..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som bekkenløsning ja.

Jeg også fikk plutselig kjempe vondt i skambenet/tissen lissom.

Trodde nesten det var UVI, men det er bekkenet som henger og slenger :-P Det er så forskjellig hvordan symptomer på bekkenløsning er fra jente til jente. Jeg har mest vondt i rumpebenet lissom, mens andre har vondt i lysken og noen bare forran i skambenet.

 

Er ihvertfall ikke noe farlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka for UVI, så det var det ikke..

 

Neida, er nok ikke noe farlig, men har blitt så sinnsykt vondt i det siste..=/ Jeg hadde litt vondt i halebeinet i jula, når jeg måtte sitte i flere timer rundt middagsbordet=P Men det har blitt helt borte, bare vondt der du også beskriver.. Får vel si ifra til JM på onsdagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bekkenet ditt, jefg har å bl på framsiden og det er ikke noe særlig..

sist hadde jeg ikke detet før på slutten men nå har jeg alt fått det, og er i uke 28.

 

Men bare ikke anstreng deg så går det bra, husk og hold bena så samlet som mulig når du skal snu deg i senga gå ut av bilen osv.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde seg i ro går auto om dagen=P hehe... Kan jo ikke røre meg på flere timer om jeg har vært og gått litt.. men men.. hehe.. Skal jeg gå, skjer det med muuuuseskritt=P Noe dritt er denna snøen som ikke slutter å komme;)

 

Lykke til, til deg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-)

Jeg kjenner meg godt igjen i det fu beskriver. Det er utrolig vondt!! Jeg fikk det i uke 20 og tenkte det kom til å bli et slitsomt svangerskap.... Men; jeg begynte å trene i varmt bassseng + har gått til osteopat og det har blitt nesten helt bra!!! Jeg anbefaler på der sterkeste å komme i gang med noe lignende dersom du har muligheten til det :-)

Tvi tvi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lurer på om jeg har det samme...? Begynte for noen uker siden, men da kom det og gikk. Nå har jeg det nesten konstant hele tiden. Det er vanskelig å forklare, men det er som jeg har vondt i underlivet.. skjelettet i underlivet liksom. Ikke i selve underlivet/tissen, men vondt mellom beina også går det litt nedover lårene.... Er vondt når jeg går og står, blir bedre når jeg sitter....Jeg står hele dagen på jobb.

Skal til jordmor om 1,5 uke....tenke si i fra til henne da og spørre hva det kan være? Eller bør jeg kontakte legen min nå? Kan det blir verre hvis jeg ikke gjør noe med det nå??

Veldig rart dette her. Er 27+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning dette ja! Jeg har også vondt i skambenet og underlivet/lysken, og varierende fra dag til dag. Blir verre hvis jeg har anstrengt meg, gått litt lenger enn 10-15 min, eller ikke holdt bena nok samlet.

Snakket med legen om dette sist uke og hun sa det var bekkenløsning ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lignende symptomer, fikk diagnosen bekkenløsning. Går nå til fysio og er sykemeldt, ettersom jobben innebærer veldig mye gåing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Du sier du begynte å trene i varmt basseng... går du i gruppe, eller holder du på for deg selv? Jeg leter etter et tilbud i Bergen, men klarer ikke finne frem på nettet... Jeg går selv til trening, men kunne tenkt meg å trene i basseng også, det hørest både godt og effektivt ut...Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også prøvd å søke på nett for å finne eventuelle grupper hvor man kan "trene" i varmt basseng, men fant ingenting... Spurte fyso om dette, han viste ikke om noen grupper, men anbefalte å bruke vannkanten sitt oppvarmet basseng. Tenkte å komme meg ut dit en dag, men er ikke så kjekt å dra alene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...