kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Følt meg liten i det siste men tok fram målebånd å det visst 109cm, tror jeg er ganske stor alikevel jeg... Har symfysemål og magemål rundt noe sammenheng? Er 24+3 i dag sånn ca... Hvordan ligger dere an jenter? Fram med målebånd hehe
morsomjente Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 humm...nå er jeg ekstremt liten, var det før gravitet også...tror jeg er ca 72-3, er 17 uker idag... -forrige svangerskap ble jeg 89 cm rundt navlene når jeg fødte....så jo ikke gravid ut i det hele tatt...håper kanskje på en bitte lite større mage denne gangen selvom det ser ikke sånn ut forløpig !! -Ene som var positivt med å være litt, magen ble helt flat igjen..rett etter fødsel... kos deg med magen din du ikke noe hyggelig å være gravid å ingen tror du er 17 uker på vei
Bella_mamma til Benita Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 jeg er 26+6 og er 124cm rundt livet.var 97 før jeg ble gravid så er litt lubben jeg da hehe
pompenikken Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Er 95 cm og 21 uker på vei:). Føler at magen er ganske så stor... Men koselig da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå