Gå til innhold

Tips til aktiviteter i Oslo med 7-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste sønn(7 år) og jeg skal på besøk til en venninne i Oslo til helga, lurer derfor på om det er noen her som har noen kjekke tips til hva vi kan finne på.... Venninna jeg skal besøke har jenter på 2 og 4 år.

Det blir jo ikke den helt store utageringen når det gjelder shopping med en 7-åring med ;)Men om det er noen kjekke butikker for en gravid mor tas gode råd i mot med stor takk. Kjekke butikker for 7 år gammel gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen gode tips til meg?

Skrevet

ut i fra overskriften din hadde jeg tenkt å gi deg noen tips til aktivitetersom kino, svømmehall,museeum ol. men når det gjelder shopping vel er det noen barn som syntes det ernoe serlig da? ikke noen jeg vet om hvertfall.

må jo bli leketøysbutikker og butiker med forskjelige spill. men det er ikke så spennende for deg kan jeg tenke meg hvertfall ikke i timesvis.

teknisk museum er spennende for barn og voksne i en hver alder.

naturhistorisk museum er også ganske tøft med dinosaur skjellett, fosiler og masse slikt.

Frognerbadet er jo kjekt om du orker da.

det var de første tingene jeg kom på men det er ikke butikker men alle museum selger jolitt små nips som kan være spennende.

Skrevet

Hei!

Reptilparken pleier å være en sikker vinner for 7-åringer. Her kan han se slanger, frosker, øgler osv...Ligger i St olavsgate 2. Flotte saker!

I tillegg er det Teknisk museum da. Masse spennende for alle aldre! Det ligge på Kjelsås.

Når det gjelder shopping for gravide, -kan jeg anbefale "Den kule mage". Var der selv i går og der var det salg! Masse nydelig til mor. Ligger på Majorstuen og jeg tror det er en på Glassmagasinet også!

Er litt mer usikker på butkker som passer til gutten, men "Standard" like ved Stortinget t-banestasjon (Prinsens gate, tror jeg), er herlig. Det er en butikk full av karneval-utstyr, masker, klovnesko, parykker, morsomme hatter og leker.

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...