Gå til innhold

Veet hårfjerningskrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om det er farlig å bruke Veet hårfjerningskrem for å fjerne hår nedentil?

Min samboer brukte d før, og har lyst å begynne å bruke d igjen for han mener d er d eneste som fungerer skikkelig. Jeg er skeptisk til d, og var mye pga meg han slutta å bruke d for jeg var overbevist om at d ikke var bra pga at d er veldig sterke saker. Men hva mener dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ALDRI brukt det. Har prövd noen ganger på beina, men sist fikk jeg rett og slett brennsår og måtte til legen.

Har forresten ei venninne som brukte hårfjärningskrem nedentil (vet ikke om det var veet) som måtte legges inn på sykehuset for brennskader...

Jeg hadde ikke våget!

Skrevet

Det står jo på at en ikke skal bruke det nedentil..jeg har brukt det likevel og det gikk bra...Men mange som får sånne allergiske reaksjoner på veet... men får du d ikke på leggene så får du d sikkert ikke nedentil..pass på å ikke ha kremen "inni"

Skrevet

det finnes egen til bikinilinjen, den er muligens ikke så sterk? Jeg prøvde en fra apoteket og det gikk veldig fint.

Skrevet

På en kvinne, ike bruk disse tingene nedentil, det er ikke bra for slimhuden. Fpor en mann er det mindre farlig, men det finnes jo voks, mer effektivt, holder lenge og er ikke fullt i skumle kjemikalier.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har brukt Veet nedentil uten problemer. Ikke la den virke for lenge og sørg for å vaske bort alle produktrester, så kan det gå helt greit. Men hvis man har en sensitiv hudtype, er det nok ikke det smarteste man kan gjøre.... Imidlertid høres det ut som kjæresten din tåler det helt fint siden han har brukt det før, så da er vel saken grei;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...