lana<3 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Så igår at ei jente på 2 i barnehagen hadde på seg en stor deilig fargerik sparkedrakt, det sto hummel på så jeg fant den fort igjen i en nettbutikk, men er dette virkelig noe ungene kan gå med til vanlig eller er dette tøy som er beregnet til bruk som pyjamas...så nå deilig ut og gå sånn ut iallefall...
Mrs. Bouquet Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det selges en del heldrakter for tiden. De er veldig like pysjamaser, men forskjellen er som oftest at de har knapper i skrittet og i halsen, ikke nedover magen. Er meningen å bruke på dagtid som et behaglig og bevegelsesfritt plagg.
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har spurt de som jobber i butikk om dette, siden det rett som det er selges gode velour drakter til baby - omtalt som pysjamas. Og det som ser ut som pysj - er omtalt som heldrakt. Ingen har helt kunne svare meg på forskjellen, men at de kan brukes til begge deler. Begge gutta mine har hatt Janus sine ullpysjer - men et av barna i bhg på minsten sin svdeling bruker denne som lekedrakt. Så svaret er vel at man kan bruke det som man vil.
mayaya Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Noen mener det ene, andre mener det andre om dette ja. Jeg synes personlig det er nattklær, mens i bhg til småen er det to unger som har det på på dagtid. De om det, jeg om mine meninger
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 For min del: så lenge det ikke er "nattamotiv" som feks sovende bjørner o.l. så er det bare å kjøre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå