Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Noen her som har Securitas Direct? Er dere fornøyde?
Dotten Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Ja og ja Vi har ikke trengt mange utrykningene, men de få som har vært, har vært sambo eller husvakten vår som har klart å klodre det til, slik at alarmen har gått. Mulig pusekattene har bidratt en gang også Selv om vi har husdyrsensor. Har i tillegg brann- og røykvarsler koblet til anlegget, og det har vi også fått testet en gang.... Søstra mi glemte igjen en kjele på komfyren He, he. Fikk "avbestilt" alarmen i det brannvesenet kjørte forbi huset. Godt å vite at det fungerer i hvert fall Jeg satt på jobb og fikk tlf. fra søstra mi.. he, he. Men alt i alt er i hvert fall vi fornøyde PS: Alle utrykninger er gratis!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Så bra! Har hørt mye rart om andre alarmleverandører.. Er igrunn Securitas jeg har hørt mest positivt om.. Brann og røykvarsler skal vi ha også, også må vi ha en sensorer ved hver ytterdør, og en ved verandadøra.. Ser for meg stive priser, men for all del, det er sikkert verdt hver krone! Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå