Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Gjerne en som er grei å pakke sammen/med seg, og ikke koster så altfor mye. Mener å huske at Jysk hadde noen...? Har prøvd en fra Careena, syns den var helt ok. Noen som vet om de er dyre?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Ingen?? Kom igjen'a! ;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 jeg er veldig fornøyd med simo sin reiseseng, fordi den er en av de letteste sengene)...men den er vel ikke av de billigste..mener å huske jeg betalte 699 for den(muligens på salg)
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 På Barnas Hus har de reiseseng til 299,- Den er 60x120 og kan pakkes sammen til en grei str. Vil anbefale deg den.
mamma til fire små Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 vi kjøpte den billigste typen på barnas beste/reflex. husker ikke merket, men tror den kostet 200 eller kanskje 300. helt grei. blir liten slått sammen, og puttes i en pose med skulderrem. vi pleier bare å ta med den madrassen som vi bruker i sprinkelsenga når vi reiser bort. putter den bare i en sånn dynepose fått på kid, får plass til dyna, madrassen og puta i den + laken. har vi overnattingsgjester, pleier vi å låne bort barnerommet, og ungene sover inne hos oss. hvis de som ligger over har småbarn, som låner sprinkelsenga, legger vi bare ett pledd under lakenet. (det følger med en madrass til senga, men den er hard, men det tror jeg gjelder de dyre sengene også). ellers er det mange som kjøper en overmadrass og legger i senga.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Vi har den svarte reisesenga fra Jysk, ikke noe i veien med den. Tror den kosta 349, eller noe deromkring. Litt tung, men det hører til sjeldenhetene at den bæres noe lengre enn inn og ut av bilen, da! Madrassen er ikke så veldig tykk, så jeg pleier å legge et pledd i bunnen på den i tilegg.
snart mor til 3 Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 de har tilbud på reflex på en reiseseng nå. kjøpte idag,så skal teste ut i helga
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Mange gode tips her, tusen hjertelig takk damer!! Digg å se et babyprodukt som ikke bikker tusenlappen i pris;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå