lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 nevn de 3-4 vanligste middagene dere pleier å ha. Jeg er drittlei middagene her i huset og trenger noen gode tips. Her er det vanligste vi har. kjøttkaker/boller med potet, gulrot og brunsaus. Stekt fisk med potet, grønnsaker og smeltet margarin eller fløtesaus. Gryterett- amerikansk gryte Lasagne/mousakka.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Oi nå må jeg tenke masse, vi har sånne periode favoritter.... men har jo noen gjengangere også da: Fiskeboller i karrisaus med bacon, potet og gulrot Kokt fisk / Foliebakt fisk (ha smør i folie, deretter edelfisk, potet, gulrot og purre) Hjemmelaget pizza (helg) Koteletter Kjøttkaker / Kjøttboller
blond Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Fiskesuppe med ekstra fisk og grønnsaker Tomatsuppe med makaroni og egg Fiskegrateng med gulrotsalat og poteter Fiskebiter i form med diverse grønnsaker
Tokatter_USA Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Fiskeboller. Varierer mellom karrisaus og ris, og stekte med pasta eller poteter og grønnsaker. Spaghetti med kjøttsaus. Fiskepinner. Tomatsuppe og rislapper. Risengrynsgrøt. Disse er favorittene til min datter, og hun spiser nesten ikke annet lenger. Hun vil til nød smake annen mat som jeg lager, men hun rister på hodet med en gang og sier at hun ikke liker det. Og da spiser hun rett og slett ikke. Mannen pleier å diske opp med frossenpizza, makaroni eller lasagne.
camilla^ Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Kjøttdeig og spagetti er det vi har oftes. Wok har vi mye, i forskjellige former. Lasagne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå