Gå til innhold

Maling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uke til termin og skal male i stuen. Gubben skal selvfølgelig stå for selve malingen, men jeg lurer på om dere hadde tatt sjansen på å bruke vanlig LADY maling eller om dere hadde gått for SENS varianten?

Det gjelder bare en vegg, men dog..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for Sens!

Vet ikke hvor skadelig det er med vanlig med Lady maling, men det er vel ingen grunn til å utfordre skjebnen når det finnes et bedre alternativ?

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt nytt hus, og der har jeg brukt SENS i alle rommene jeg har malt. Veldig fornøyd med den, eneste som er litt minus, er at den fins kun i begrenset antall farger. De har eget fargekart, noen-og-tjue farger tror jeg, mange fine der også.

I og med at annen vanlig maling gasser en stund etter at man er ferdig å male, og du har termin om en uke så ville jeg valgt SENS. Skulle babyen komme om et par dager, så er det ingen skadlige gasser hjemme hos dere :)

Skrevet

Må bare si at det med fargeutvalg ikke stemmer!

Det er riktig at fargekartet bare inneholder noen-og-tjue farger, men du kan få blandet farger du finner i andre fargekart også!

Men Sens kommer kun i A- og B-base, pga strenge helsekrav. Derfor kan du ikke få de mørkeste fargene hvis du skal bruke denne malingen...

Skrevet

Åja, det var jeg ikke klar over :) Fikk beskjed av dama i butikken at de bare hadde de utvalgte fargene som var i kartet jeg, tydligvis lite opplyst hun da :P Men kjekt å vite, jeg skal nemlig male mer her snart!

Skrevet

Ok takk jenter, da blir det nok SENS. =:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...