3snuppeliner Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har en uke til termin og skal male i stuen. Gubben skal selvfølgelig stå for selve malingen, men jeg lurer på om dere hadde tatt sjansen på å bruke vanlig LADY maling eller om dere hadde gått for SENS varianten? Det gjelder bare en vegg, men dog..
snartentil:) Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ville gått for Sens! Vet ikke hvor skadelig det er med vanlig med Lady maling, men det er vel ingen grunn til å utfordre skjebnen når det finnes et bedre alternativ?
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Vi har akkurat kjøpt nytt hus, og der har jeg brukt SENS i alle rommene jeg har malt. Veldig fornøyd med den, eneste som er litt minus, er at den fins kun i begrenset antall farger. De har eget fargekart, noen-og-tjue farger tror jeg, mange fine der også. I og med at annen vanlig maling gasser en stund etter at man er ferdig å male, og du har termin om en uke så ville jeg valgt SENS. Skulle babyen komme om et par dager, så er det ingen skadlige gasser hjemme hos dere
snartentil:) Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Må bare si at det med fargeutvalg ikke stemmer! Det er riktig at fargekartet bare inneholder noen-og-tjue farger, men du kan få blandet farger du finner i andre fargekart også! Men Sens kommer kun i A- og B-base, pga strenge helsekrav. Derfor kan du ikke få de mørkeste fargene hvis du skal bruke denne malingen...
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Åja, det var jeg ikke klar over Fikk beskjed av dama i butikken at de bare hadde de utvalgte fargene som var i kartet jeg, tydligvis lite opplyst hun da Men kjekt å vite, jeg skal nemlig male mer her snart!
3snuppeliner Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 Ok takk jenter, da blir det nok SENS. =:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå