venter nr 2... Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 sitter her å skriver enn liste med ting. har jeg fått med meg alt? -Morgenkåpe, tøffler -amme bh, ammeinnlegg -undertøy -natklær -joggedress -t-shorte -sokker -klær t hjemreise -toalettsaker,shampo/balsam/dusjsåpe,sminke,bind -ipod -kamera,kameraladder -mobil,mobilladder -lesestoff -bilstol -klær til babyn til hjemreisa
kommer nr3? Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 klær til pappan om han skal være med kan være greit,iallefall en ekstra t shirt,han bli hett for han og! slipperser til å dusje i?? (kanskje bare meg det) hehe en notatbok kan være fint....både å notere hendelser for dagen,og hvis du får besøk,notere ned hvem gavene kommer fra....kan jo være ammetåka har slått inn allerede.... står å pakker bag nå jeg og....
¤the@ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Bind får du på sykehuset og du kommer sikkert til å bruke nettingtrusene der også:-) Ellers får du jo skjorte som du kan sove i. Jeg brukte lite av det jeg hadde med meg. Men flere gode joggebukser er til å anbefale. Da man ofte lekker litt..:-/
kommer nr3? Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 klæt til baby,kanskje kjekt å ta på en egen body?strømpebukse... sykehuset sitt er ofte litt stort og slitt har jeg hørt....
HHN80 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 En toalettrull hjemmenfra er verdt å pakke ned. De de har på sykehuset er forferdelig harde. Enig ang slippers også, dysjene kan jo være litt ekle når så mange deler( på barsel, da)
venter nr 2... Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 takker så masse for svar:)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 hei er enig i alt som står her.. men dere må pakke ned stromper el tjukk lester til barnet.. for ofte blir de så kalde på føttene sine
smilan Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Sminke?? Er det liksom sånn at det ikke skal sminkes når man har født? Er så mange som syns det er rart å ha med det? Jeg bruker ikke mye sminke, men 5 min om morran med sminke må jeg ha.. Føler meg helt naken og jævli uten maskara.. hehe! Smaksak det da, men bare kom til å tenke på det nå.
ellevilla Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Anbefaler å ta med hårføner, til å bruke nedentil etter dusj. Kan være vondt å tørke med håndkle.Lesestoff får du ikke bruk for, du har nok med å se på babyen:o) Om det er noe spesielt du ønsker å drikke/spise under fødselen(eller pappan).
alines Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kommer til å pakke med Purelan (brystvortekrem). Ikke alle sykehus som gir det ut. Et absolutt must for såre brystvorter, i tillegg er det ideelt å bruke på såre lepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå