♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hva skal dere lage til middag idag?? Og hva hadde dere igår? Sliter med å finne ut hva vi skal ha.....
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 I dag blir det fiskeboller i hvit saus med gulrøtter og poteter - igjen... :-P Ungene elsker det, og jeg er møkklei.
litakine og Theodor Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 hjemmelaget chilli... igår hadde vi og en kjøttdeiggryte. Vi har nettopp kværnet masse kjøttdeig av rein selv, så det er nesten fettfritt og veldig sunt.
Koseklompen Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 I dag aaaner jeg ikke hva vi skal ha til middag.. I går hadde vi Mexikansk Tomatsuppe (NAM) med røkt kjøttpølse i og pasta.. Vesla digger det
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2009 flere? Vi hadde meksikanske burritos med salat igår.. Er ikke flink å ha potet middager, er dere?? Bruker mye grønnsaker og salat, men...
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 I går hadde vi kylling wok, i dag blir det mousakka.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 I går hadde vi hjemmlaget lasagne med masse grønnsaker, kjøt + linser. nam nam. I dag har jeglyst på wok med brokkoli og kyling og chow mein, kanskje jeg får viljen min:) Eller kanskje det blir lapskaus eller suppe eller pasta.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 i går hadde vi lasagnerester, og i dag skal lille og jeg til mamma, og hun skulle også ha lasagne... så ikke veldig varierende egentlig... 3 gangen denne uka... ha ha kanskje du finner noe her www.minmatside.blogspot.com
Silvia Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Jeg skal ha barseltreff i ettermiddag og da har jeg tenkt å servere hjemmelaga pizza. I går hadde vi grøt. Ser nesten ut som om vi har tatt helga på forskudd...hehe. Vi er ganske dårlige på å ha potetmiddager, men jeg merker at vi blir flinkere å flinkere etter hvert som barna vokser til:)
Ranveig R Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 I går var eg aleine med to ungar uten matlyst (etterdønningar etter omgangssjuke), så eg laga det som det var mest sannsynleg at ungane ville ete; pølsebitar og makaroni med brokkoli til. Eg et ikkje kjøt så eg steikte meg fiskebollebitar. Min yndlingsrett i heile verda; fiskebollar og makaroni ;o) Anar ikkje kva vi skal ha i dag, men må snart tenke ut noko lurt - mamma og pappa og søstera mi kjem til middag i dag. Kanskje hamburger (fiskeburger til meg) med salat? Og pommes frites kanskje? Då blir ungane happy i alle fall...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 i går hadde vi hjemmelaget lapskaus, i dag skal jeg ha rester av den før jeg skal på kveldsvakt, mens samboer og barna skal ha pasta di parma..
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2009 Har planer om reker imorgen, men har hatt lyst på hjemmelaget pizza og hjemmelaget lasagne, så skal ha en av dem på lørdag...kansje jeg tar en av dem idag?? Pizza kansje? hmm, eller fiskeboller, eller skinkegrateng eller pannekaker eller ovnsbakt laks.... Hm, tror faktisk problemet er at jeg ikke gidder å lage middag idag...for jeg har egentlig lyst på alt!!!
Renate :-) Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Igår spiste vi torsk med hjemmelaget potetmos og grønsaker. Mens idag blir det biff stroganof med salat og ris til :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Tror jeg går for pizza idag. Ferdig eller hjemmelaget alt etter om rørleggeren har vært her og fått et mirkal til å skje. (har ikke vann i verken hus eller fjøs idag) Hadde vært godt med hjemmelaget, men får ta det ikveld eller imorgen hvis ikke.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Hjemmelaget pizza i dag. I går hadde vi pølser og ostesmørbrød.
Masaili <3 Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 Vi skal han noe med kyllingfilet hvertfall, men har ikke bestemt meg helt for hva enda;) I går hadde vi stekt ris med biffkjøtt og grønnsaker i:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Kyllingwiener med rotmos og hjemmelaget dressing (i stedet for vanlig ketchup og sennep). I går hadde vi (mannen og jeg) pizza fra Dollys her hjemme.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Vi skal ha kyllinglår, ris, saus og salat:) nam nam:D
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. februar 2009 Her ble det Chips og pølse stekt i ovnen, og salat til. Hva med dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå