Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 30 uker på veg og rommet spinner rundt når jeg sitter og står... noen som har opplevd noe lignende?
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 hei eg hadde kontaktet jordmor. for å høre for den kan jo hende at du har forlite blod el noe.. ring å fortell enten legen el jordmor koleis du har det så de fåt undersøke deg, for sånn skal de ike vere...
HHN80 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Du har kanskje for lite jern i blodet. Jeg besvimte en stund over alt. I bilen, på flyet, når jeg handlet, hjemme osv. Jeg kunne ikke forstå hva det skyldes, for legen hadde nettopp tatt blodprøve av meg og hemoglobinet var kjempbra. Blodtrykket mitt var også fint. Uansett.. Vi tok en ny blodprøve hos en annen doktor, og jeg fikk beskjed om at ferritin nivået mitt var på 5. Normalt skulle dette vært 15. Så selv om hemoglobin nivået ditt er ok, er det ikke sikkert jernlageret er det. Så hvis det er lenge siden du har tatt blodprøve hos doktoren, hadde jeg bestilt en time og fått sjekket det. Jeg fikk noen tabletter som jeg tar hver dag og jeg er kjempemye bedre. Husk å ta vit c sammen med jernet! Ellers så kan det jo også være at du har lavt blodtrykk. Det har jeg også vært borti. Da er det lite som kan gjøres, bare drikke masse. Eller det kan være at den søte lille du bærer på, trykker på en blodåre eller noe. Uansett, jeg støtter de andre her, men jeg ville heller ringt legen. Da kan du evnt få tatt noen prøver med en gang. Lykke til:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Enig her også. Ta kontakt med legen, få sjekket blodprosenten blant annet. Er den veldig lav, kan du bli veldig svimmel. Blodtrykket kan også påvirke en sånn. Uansett greit å ta kontakt med legen ! :-)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 Takk for svarene. Bestiller meg time hos legen. ekkelt å ha det sånn.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 det er bra. vi må få høre kva de finner ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå