Gå til innhold

Svimmel svimmel svimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 uker på veg og rommet spinner rundt når jeg sitter og står... noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

eg hadde kontaktet jordmor. for å høre for den kan jo hende at du har forlite blod el noe..

ring å fortell enten legen el jordmor koleis du har det så de fåt undersøke deg, for sånn skal de ike vere...

Skrevet

enig med du! Skal ikke være slik.

Skrevet

Du har kanskje for lite jern i blodet. Jeg besvimte en stund over alt. I bilen, på flyet, når jeg handlet, hjemme osv. Jeg kunne ikke forstå hva det skyldes, for legen hadde nettopp tatt blodprøve av meg og hemoglobinet var kjempbra. Blodtrykket mitt var også fint. Uansett.. Vi tok en ny blodprøve hos en annen doktor, og jeg fikk beskjed om at ferritin nivået mitt var på 5. Normalt skulle dette vært 15. Så selv om hemoglobin nivået ditt er ok, er det ikke sikkert jernlageret er det. Så hvis det er lenge siden du har tatt blodprøve hos doktoren, hadde jeg bestilt en time og fått sjekket det. Jeg fikk noen tabletter som jeg tar hver dag og jeg er kjempemye bedre. Husk å ta vit c sammen med jernet! Ellers så kan det jo også være at du har lavt blodtrykk. Det har jeg også vært borti. Da er det lite som kan gjøres, bare drikke masse. Eller det kan være at den søte lille du bærer på, trykker på en blodåre eller noe. Uansett, jeg støtter de andre her, men jeg ville heller ringt legen. Da kan du evnt få tatt noen prøver med en gang. Lykke til:)

Skrevet

Enig her også. Ta kontakt med legen, få sjekket blodprosenten blant annet. Er den veldig lav, kan du bli veldig svimmel. Blodtrykket kan også påvirke en sånn. Uansett greit å ta kontakt med legen ! :-)

Skrevet

Takk for svarene. Bestiller meg time hos legen. ekkelt å ha det sånn.

Skrevet

det er bra. vi må få høre kva de finner ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...