Gå til innhold

Fødselsforberedende akupunktur i Vestfold


sigridfesto

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med fødselsforberedende akupunktur?

Jeg skal kanskje bruke akupunktur som smertelindring under fødselen, og lurer da på å bruke akupunktur også før fødselen.

 

Er det noen som har erfaring med dette?

 

Og vet noen om seriøse akupunktører som tilbyr dette i Vestfold? Helst Tønsberg eller Horten

 

Og vet noen omtrent hvor mye sånt koster?

 

Er i uke 36 nå, tenkte å begynne i uke 37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinneklinikken "Meg og Magen" i Tønsberg. Anbefales på det varmeste, var der i gå rog startet modningsakkupunktur selv. Telefonnummer til hun ene jordmora som jobber i butikken: 92454508 (Hege Ågrav) Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjon! Jeg skal ta en titt på tilbudet deres. Jeg var der på tidlig UL, og var fornøyd med det. Ellers har jeg fått god hjelp til å finne ammeBH der.

 

Hvor langt er du kommet? Jeg er 36+1, tenkte å begynne med akupunkturen i uke 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat startet uke 38, har 16 dager til termin 9 mars. Jordmor sa det var lurt å begynne modningsakkupunkturen i uke 37, så det passer nok bra:-) Er ikke helt sikker på prisen for akkupunktur, da jeg har hele "pakka" hos Meg og Magen og har derfor forhåndsbetalt for alle konsultasjoner og ultralyd. Dette kostet 5000, men har vært verdt hver eneste krone. Har en fått en veldig god oppfølging, og føler meg veldig ivaretatt hos dem. Men om du googler kvinnedoktor, og deretter går inn på jordmora, så er jeg ganske sikker på at prisene ligge rpå nett. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært inne på sidene deres, det koster 300 kr. Det synes jeg ikke er dyrt. Tror jeg skal prøve dette. Har jordmortime på mandag, så jeg tenkte jeg skulle høre om hun tilbyr det først.

 

Lykke til med fødsel da! Det nærmer seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...