Lykke X 4 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Er på besøk på det koseligste forumet (3. tri) fra 2. trimester. Tenker endel fremover på fødsel og har funnet ut at jeg har lyst til å prøve fødselsforberendende akupunktur. Noen her som har erfaringer med det? Ser det ut til å fungere bra? Hva koster hver behandling? Hvordan føler dere dere etter behandlingen? Kan dere fortelle litt om dette. Gleder meg for øvrig veldig til jeg kan komme inn til dere om ca. 8 uker På forhånd tusen takk for svar!
Nyckelpiga Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Prøvde modningsakupunktur i forrige svangerskap, i uke 38, og jeg tror nok det hadde god virkning på meg. Kan jo ikke være helt sikker på det, men etter første behandling gikk vannet samme natt, og jeg fødte kvelden etter. Følte vel egentlig ikke noe spesielt etter den behandlingen. Har brukt akupunktur ved andre anledninger også, og da ar jeg vært sliten og litt uvell etter timen. Skal prøve det denne gangen også. Tror det kostet et par hundre kroner pr behandling.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg betaler 300 pg gang. Jeg har bare positivt å si om dette.. da jeg har brukt/ tatt akupuntur før begge mine to andre fødsler. Og født samme dag som jeg tok det.. Men det kommer litt ann på hvor akupuntøren setter nålene for jeg tar akkupuntur nå også, men da setter hun på "trygge" steder på meg så jeg ikke skal gå i fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå