Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har en vortelignende føflekk på siden av nesen. Den ser ut som en kvise nærmest. Ikke mørk. En knutelignende forhøyning med hud. Kanskje bittelitt lysebrunt fregnelignende på den men ellers hudfarget. Noen som har slik eller har fjernet en slik. Har googlet føflekker og vorter men finner ingen som ligner. Får ikke håpe den er farlig ;-(
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hei:) Har samme problemet....har hatt en ved siden av nesen i mange år, ikke spesielt plagsom. Men fant ut at jeg ville fjerne den , dro til lege som svidde den bort.. Etter 1-2 mnd kom den tilbake, og da hadde den med seg en til Så nå var det to.. Fikk fjernet dem også etter ett par år, men de er tilbake!! Da sa legen at han mente det ikke var føflekker, men en slags milie.. Så da de kom tilbake igjen ( og nå en tredje på nesen), dro jeg til hudpleier, hun fortalte da at de var en slags vorte...De er jo helt myk, og ikke så skjemmende egetlig, men de plager meg Så nå har jeg vurdert å få en konsultasjon hos en "plastikkkirurg" eller noe, for det er jo ikke bare å begynne å kute mitt i ansiktet, det kunne hvis være laaange røtter på disse!!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Å herre gud høres ikke bra utmen min er ikke myk.Den er hard og ligger mer under huden hvis du skjønner.Men siden den er på nesen stikker den ut.Det går foreksempel ikke an å knyte en tynn tråd rundt for å si det slik
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Å herre gud høres ikke bra utmen min er ikke myk.Den er hard og ligger mer under huden hvis du skjønner.Men siden den er på nesen stikker den ut.Det går foreksempel ikke an å knyte en tynn tråd rundt for å si det slik
Dodlimammatil2 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg trodde først dere snakket om såkalte "stilkvorter" som kommer helst under armene, i nakken og andre steder det er varmt på kroppen Disse sprer seg nemlig dersom en klorer de av selv og søler blod. MIn mor hadde en annen slags føflekk vortegreier og hun fikk frosset den vekk av legen og da kom den ikke tilbake... du kan jo google stilkvorte og se om det er det du mener, men hvis den ligger liksom under huden vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Hei.Takk for svar. Det er ikke stilkvorte jeg har.Det ser ut som en moden kvise uten det gule
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Har to sånne på nesen..En midt utpå tuppen og en litt lenger oppe på "skaftet" på siden.... Tror ikke det går an å gjøre mye med det,- antar at et arr kan ende opp med å stikke ut like mye eller evt "Hule inn" slik at jeg uansett vil ende opp med "Noe rart" på nesen..Det rare er at både mamma og mormor har en sånn av den typen midt på nesetippen sin også...Lurer på om det er arvelig jeg...Mamma fikk fjernet føflekk på våtkanten på øyet,- det måtte jeg også....Og mamma har i de siste år fått en "likedann som den på nesen" oppe i ene brynet"....Jeg ser også antydning til det i ene øyebrynet..Men ikke synlig enda....... Også holder jeg i tillegg å få "en slik" på ene kinnet....Hmm,- er vel ret og slett noe uregelmessigeheter pga celledeling som "går amok"...Men noen "skjønnhetsfeil" må man vel ha:o)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Har ringt og bestilt time til hudlege .Fikk time i morgen 10.30
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Vi må få høre hvordan det går ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå