Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Håper du gidder å prøve, for jeg har lett overalt nå..Begynner å lure på om noen har stjålet dem Mine to døtre har hver sin Nintendo DS, en rosa og en svart! Først ble den svarte borte , så den rosa! De har ikke til vane med å rote bort ting, men jeg klarer ikke å finne dem nå! ! Noen som tror de vet hvor de kan være?????
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Er ingen seer,men sist DS'en var borte her fant jeg den gjemt i sengetøyet...;-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Har sjekket sengene, men ingenting.... Noen andre som kan hjelpe????? HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Ring team eth- 829 95 219, og spør etter en som heter Bjørg!! Jeg vet hun jobber i kveld etter kl 17 for jeg ringte dem for to dager siden da jeg hadde mistet noe, og de sa hun kom i dag- hun er veldig god på å se bortkomne ting!! Jeg trengte ikke ringe i dag da, for tingen dukket opp:) Men kan fortelle at en annen hos dem en gang så nøyaktig hva som hadde skjedd m forlovelsesringen min og hvor den lå- og det stemte på en prikk!!! D koster 25 kr min el noe, men de pleier å være raske, tar som regel noen få min
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Dytter.... fant den svarte...Ei som sa her i forrige uke at den lå nedi noe, ved noe rosa!! Og jammen stemte ikke det Hadde glemt av den rosa kurven til snuppa, og der lå den Men ser noen den rosa??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå