Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har alle fått os for denne måneden ennå?? Jeg har ennåikke fått første utbetaling og jeg håpet på at det kom denne måneden. Men hvis alle har fått så må jeg smøre meg med tålmodighet litt til....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Vanligvis kommer det den 20. eller tidligst kvelden før. Har du fått innvilget, så kommer det nok. Står det ikke på vedtaket når første utbetalingen din er?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikke fått noe vedtak enda. Innmari merkelig siden jeg søkte 27.11.08 og dem mottok papirene 04.12.08. Huff, må jeg vente en måned til. Jeg har skrapt alt jeg kan og jeg har bare 2000kr i måneden å leve påog da har jeg satt alle regninger på vent. Bortsett fra husleie og barnehage. Jeg søkte om utvidet barnetrygd samtidig og det vedtaket har jeg fått allerede.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 gjerne du må ringe å mase på di,hadde jeg gjort om jeg var deg! da jeg var alene med datteren min så tok det en EVIGHET!! jeg ble så lei av å vente og sa at okay,fra nå skal jeg ringe hveeer eneste dag til jeg får pengene jeg har krav på,og det gjorde jeg og hehe... tok ikke så lang tid etter at jeg fikk vedtak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå