(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 smaken er som baken, men jeg synes det er ett flott feriested. vi er i alanya siden kjæresten har ferieleilighet der.
Mille** Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Var der for første gang i fjor og vi syns det var så fint at vi skal tilbake igjen i år. Jenta mi ble faktisk operert der nede (blindtarmbetennelse), så jeg føler meg veldig trygg på å reise tilbake, hvis noe skulle skje mener jeg *gud forby*.
Raych Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Tja, det kommer kanskje litt an på hvor man drar.... Har vært der to ganger og misliker sterkt kvinnesynet de har der nede. Og de er ikke redd for å vise hva de mener. Skikkelig ekkelt til tider. Dessuten liker vi ikke politikken de fører, så vi har egentlig ikke så veldig lyst til å dra tilbake. Innpåslitne selgere overalt også. Når vi er på ferie vil vi har fred:) Vi var i Cesme på dagstur begge gangene, og der var det bedre. Mindre forhold og fine strender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå