Gå til innhold

Ser dere på Dr Phil nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars dame som har opplevd dette, fra hun var 5 år til hun ble 27. Voldtatt og div misshandling fra sin far. Å han sa hun kom til helvette hvis hun ikke gjorde som han sa. Hun var sendt fra Gud for å ha sex med han.

Sitter her å griner...Å blir så kvalm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser også på det :( Helt grusomt. Og nå går søstrene imot henne..offf vil tro hun ble hjernevasket til å gjøre dette mot de. Jeg vet ikke :(

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går an å la seg affisere av den tullingen der. Han tjener penger på å eksponere andre mennerskers tragedier, og som ofte burde vært skjermet fra seg selv. Og som en avslutnig på programmet tar han sin høyt elskede, bedratte kone i hånden, med sympati og hovmod i fjeset.

Det er mange skjebner, men jeg liker å bruke tiden min på andre ting enn å gråte og være lei meg på andres vegne. På den måten der.

Skrevet

Syns kanskje ikke dette er noe som burde vært på tv. Alt for sterk for min del...

Håper Dr Phil tilrettelegger for videre samtaler mellom disse søskene. For det trenger de absolutt.. Stakkars mennesker!!!

Skrevet

enig der mener at det ike burde vært på tv, er redd disse vil slite med at alle rundt dem vet om det og snakker om det i ettertid.

Noe som ikke vil hjelpe på selvtilitten akkurat.

Men han pleier jo å sette opp et støtteaparat til disse familiene som er med da. Så får håpe at han gjorde det i denne saken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...