Gå til innhold

Squeeee, bare 199 dager til termin...... :D :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg, det er lenge å vente :P hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... det er 202 dager til du møter den lille, så får den bursdag den 090909 :)

Hold igjen :)

Skrevet

Merkeleg at det skal ta så lang tid, det er jo berre eit usselt lite menneske som skal lagast ;-D

Du har same termin som eg hadde med førstemann (berre at det var i 2005 då), og viss du er som meg har du berre 214 dagar til fødsel :o)

Skrevet

Ja har funnet ut at det blir fødsel den 09.09 :P

Skrevet

jeg har 119 dager igjen... 4 måneder i går... en hel evighet jo!

hvordan er det med deg? Jeg kommer fra legen nå, jeg... er sykmeldt i 3 uker pga kynnere, litt vond rygg, sliten, sover dårlig, kaster opp innimellom osv osv osv osv... jeg som skulle være sprek og fin og greie alt denne gangen!

Skrevet

Ligner ikke det på forrige gang da??

Jeg sliter med disse brekningene mine jeg... spyr ikke, men det er grusomt ekkelt :S Er forferdelig sliten og slapp, null energi. Er sykmeldt til 10. mars så får vi se hva som skjer da. Jeg må først orke å få i meg ordentlig mat så jeg kan få litt energi :)

Skrevet

heldiggrisen!!

Jeg har "bare" 253 igjen jeg ;-)

Skrevet

sistgang spøy jeg hver dag hele svangerskapet, så da la jeg ikke merke til alle de andre plagene... hehe :o) også hadde jeg bare meg selv, denne gangen er jeg stort sett alene med lille, for gubben jobber så mye... :o/ og skolen i tillegg....

har du prøvd å lage smoothie? det er godt og friskt når man er kvalm/uvel :o)

Skrevet

Sjekka selv og har 110 dager igjen, bare 10 dager til det er tosifret. Termin 090609 men skal få henne ut 010609 som er dåpsdagen til storebroren tenkte jeg.....

Skrevet

Nei har ikke det :) Men fader for en god ide! Synd gubbelubb er på jobb hele jævla dagen (blir irritert av og til jeg og hehe), jeg trenger litt hjelp til å handle om dagen :S

MEN - spira sitter, er 12 uker i morra, og vi trengte ikke hjelp for å lage den!! Så jeg er fornøyd :D

Skrevet

♥ Miss Fat, jeg har menstermin 090609, og jeg har også planer om 1 juni :o) da er jeg nemlig ferdig med eksamen!!! hurra :o)

Dulosten, kjipt å trenge hjelp til det da... men det funker iallefall kjempebra med smoothie, gubben har fått dilla og lager det hver morgen han er hjemme :o) mmmm.... tror jeg må gå og lage nå....

Deilig å være ferdig med 12 uker, da. hørte at du hadde fått plass på føderiket? så bra! skal dere på tidlig ul? synes du har pratet om det...

Skrevet

he he,jeg har nå 163 dager igjen:)

Min er født 09.09 for noen år siden. fin dato.

Skrevet

Jeg har LYST på tidlig UL, men det er litt dyrt :P hehe. Føderiket blir bra håper jeg. Får bittelitt hetta når jeg tenker på at det faktisk ikke ER epidural der, men....

Håper du holder ut så du får tatt eksamen!! Gleder meg til smoothie jeg nå :D

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

105 dager igjen, og jeg syns tiden har flydd! ble jo nettopp gravid jo... Og så går jeg og innbiller meg at babyen ikke kommer før minst til neste år, og får sjokk når jeg skjønner at det bare er litt over 3 mnd igjen...=P

Skrevet

He he, om 3 måneder så må du ikke gå i fornektelse når smertene kommer da;)

Det er jo neste år nå. :)

Skrevet

Haha, neste år ja... Godt vi ikke er elefanter :)

Skrevet

Jeg så nå at jeg har 70 dager igjen... Og er vel enda litt i fornektelse om at fødselen nærmer seg med stormskritt.. Skjønner ikke helt dette altså.. hehe.. Har liksom så god tid jeg.. men burde kanskje skaffe bilsete, komplett vogn , vaske litt tøy ol snart.. Hmmm...

Kanskje tilogmed kjøpe inn mye av småtteriet..

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, nei jeg skjønner det vel når jeg får rier...=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...