*Nelly* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 en annen termin dato enn den jeg har regnet ut. har sjekket på forskjellige nett sider og kommet fram til termin 28.sept på nesten alle sidene. Legen sa at termin var 2.oktober. regner de anderledes? alltså tre dager forskjell. Synes sept var veldig fin mnd jeg da..hehe.. på mammas bursdag.. og ja, er ganske så sikker på siste mens og el.. og legen fikk de samma datoene...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Legene går vel ut fra en 28 dagers syklus mener jeg. Da spiller det ingen rolle om du har regnet ut på disse kalkulatorene at datoen blir en annen
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Legen min og mange nettsider kom frem til 28. sept hos meg. Mens på barn i magen siden var terminen min i begynnelsen av oktober.... Siste mens hadde jeg 20. desember Synes også at 28.sept er en bra dato, det er bursdagen til min avdøde bestefar
VinterSol+2 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 ungen kommer når den vil uansett. men hold deg til din egen termin du;-) jeg fikk samme termin her, hos legen og på alle nettsidene jeg.. første dag i siste mens 20.desember, termin 28.september. Begge foreldrene mine har bursdag da, så det hadde jo vært moro. hehe.
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Når er din siste mens HI ? Min er 26 desember.Jeg leste et eller annet stedet på nettet at en jordmor sa hvordan man regner når man har termin utifra siste mens 1 dag.Og da skal man ta datoen man fikk den siste mensen,LEGGE TIL 1 uke og så TREKKE FRA 3 mnd! På meg ble det 2 oktober:). Nå er ikke den datoen 100% på meg da,pga at jeg hadde litt ustabil mens,24-26 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå