Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Min mor er langt over 60 år og dårlig til beins. Hun har fått et slikt tt-kort så hun får taxi veldig billig. Men likevel spør hun nesten hver dag om jeg kan kjøre henne rundt. Hun tenker ikke på at jeg har full jobb og 5 barn, hus og mann å ta meg av... Min søster, som er arbeidsledig, kjører henne gjerne, men får ikke lov. For mamma vil ikke mase på henne... Og ikke handler hun alt hun trenger samtidig heller. Hun glemmer alltid noe, så hun må ut dagen etter også. Er så sliten av det, så jeg har så lyst til å sette foten ned. Men får jo så dårlig samvittighet, for hun er både gammel og begynt å bli litt dement... Noen som har erfaring med slike foreldre?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Er hun gammel og dement allerede og bare litt over 60? Det hørtes slitsomt ut... Mine foreldre og svigers er over 60 de også, men langt fra gamle og demente, heldigvis.. Hvis din søster synes det er greit og du synes det er slitsomt er det vel bare å bestemme? Eller du kan foreslå en dag i uken det passer for deg og si din søstre kan ta resten? Det må iallefall ikke slite deg helt ut, det er ikke til hjelp for noen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå