Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Eller ringte dere bare? Og hvor lenge før?
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Sendte ut innbydelser som hørte sammen med bortkortene. Var i alle fall 1 mnd før. Kanskje 1 1/2. Men de nærmeste visste jo datoen.
It's all about me Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Vi tok det over telefon. Venner fikk sms. Men så har ikke vi superstive dåpsselskap med bordkort, sanger, taler og program. Vi har bare en hyggelig middag og kaker hvor alle mingler sitter hvor og når de vil. Og sanger og taler er forbudt. Helt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå