Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Vi var i bursdagsselskap sammen med besteforeldrene til jenta vår. Hun satt hos dem mens vi spiste, og etterpå fikk jeg vite at de hadde gitt henne kake, krem, sjokolade, ja for å si det enkelt latt henne smake på alt som var der. Jenta vår er 7 mnd, og jeg må si at jeg reagerte litt på dette. Er det bare jeg som er litt sær eller?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Da jenta mi var 4 mnd, trødde min bestemor en hel kroneis inn i kjeften på henne. Hun måtte jo få smake... Så oldeforeldre gjør også mye rart. Har aldri latt henne være alene med henne igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg reagerer ikke om de gjør det. Nå er jeg ikke hysterisk på hva de får smake på eller ei selv. Har kun en oldemor av ungene som har prøvd å stappe i ungene sjokolade, men det er nok mest pga at ungene ikke har vært så begeistret for sjokolade når de var små. De ville alltid ha frukt istede når de var mindre, ble mer sjokolade når de ble større. Nå så er vi nesten aldri der, siden ungene er redd henne (senil) Men de få tingene jeg har sagt ungene ikke får spise, har alle besteforeldre og oldeforeldre respektert. (tomat, løk og slike ting meg og pappan ikke tåler. )
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg hadde reagert på det..! Ikke fordi jeg er hysterisk, men de kunne i det minste spurt om det var greit først..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Her har jeg to besteforeldre som også skal holde på å putte i jenta mi ting hele tiden.. Hun skal liksom smake på ALT! Typisk når det er noe is, kaker.. Skjønner ikke hvorfor det er så om å gjøre!! Det er begge stebesteforeldre, den ene er stemora mi, den andre er stefaren til samboeren min. Det jeg heller ikke liker er at sistnevnte tilbyr mat fra sin egen skje. Det synes jeg er noe vi foreldre kan gjøre, men ikke hvemsomhelst!! Jeg er litt feig, har lyst til å si det til dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå