TogT Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Trenger litt hjelp her... Jeg har forventet eggløsnig på mandag, vi kommer til å gjøre en skikkelig innsats i helgen, samt at jeg tar hostesaft denne måneden. Så sett at det blir klaff? Så, på tirsdag er det undersøkelse hos gyn på sykehuset, med en sjanse for tapping av en cyste på en av eggstokkene. Den er 6x6 cm og den første gyn jeg gikk til sa at det kanskje var best å fjerne den selv om de normalt forsvinner av seg selv. Nå som jeg har time på sykehuset har de jo instrumenter og alt tilgjengelig, og det er grunn til å tro at de vil gjøre noe med cysten. Vil dette ha noen innvirkning på en mulig spire tro??
sister wanted Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 La fagfolket taden avgjørelsen. Skulle tro de ville vente, men jobber innen annet fagfelt selv. Var selv til gynekolog da jeg prøvde å bli gravid. Han tok full sjekk med UL og innvendig explorasjon. Viste seg i etterkant at jeg var gravid på tidspunktet denne undersøkelsen tok sted. Sitter i dag med ungen på fanget. Så det gikk i alle fall greit.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 ..... d er stoooooor forskjell på å tappe cyster og å ta innv./utv. u.l.!! Si ifrå til legen, så får du heller event. en ny time rett etter mens, om den kommer da... Lykke til !!
JOY Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Hvis hver EL er kritisk. Dvs. et uendelig stort ønske om å lykkes nå, så hadde jeg ringt mandag morgen og avbestilt/utsatt timen et par uker. Skulle tro at en utsettelse et par uker ikke har noe å si vedr. cysten. Det er jo heller ikke bra å gå rundt med for store cyster. De kan tvinne seg rundt eggstokken og lage unødvendige komplikasjoner. Men på en annen side forsvinner de som oftest helt av seg selv. Lykke til!
TogT Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Tusen takk for alle svar Gyn var syk, så timen ble avbestillt, og jeg får ny time senere. Har testet positivt på EL i dag, så nå er det bare å gjøre en innsats i kveld og i morgen Og håpe at cycten forsvinner av seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå