Mammie88 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 For det første så er det vinterferie, å jeg tok lillegutt ut av bhg pga mamman min ville att han skulle ha ferie å være sammen me de.Greit nok det, men når jeg spør om de kommer å henter han så, skal de gjøre etter eller anna den dagen.Jeg er 18 uker på vei å er veldig klar å trøtt..og orker ikke særlig mye, itillegg er jeg syk, har influensa.Og hormoner som raser, har en trassig ettåring i tillegg. pappaen er hejmme med influensa han og men hva gjør han <+?? jo han ligger langt ut på dag, kan han stå opp me gutten?? ehhh, neei.. Kall meg gjerne sytepave men jeg måtte bare få ut dette..ble litt kluddrete skrevet men ..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hvis du har tatt gutten fri for besteforeldrene sin skyld så får de bare komme å hente. Hadde ikke nølt med å si fra hadde det vært hos meg.
Dane Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Merka jeg ble litt irritert her... På mammaen din! Du må jo nesten si at du hadde hatt ungen i bhg om det ikke hadde vært for dem... Du orker ikke å ha ham hjemme hele dagen pga den tilstanden du er i og influensaen. Syns de får gjøre som de har sagt! God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå