prinsesse03+09 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Babyen i magen, har egentlig vært ganske rolig hele tiden! Men synst den har blitt mye mer rolig i det siste! I går kjente jeg veldig lite liv, å i dag har jeg nesten ikke kjent noe! Har drukket masse søt kald saft på tom mage nå, å snakket å strøket på magen, far da kjent litt bevegelser, men ikke mye! Lurer på om jeg skal ringe legen, men vil ikke virke hysterisk heller! Er i dag 35+5, så det er vel egentlig ganske vanlig med mindre liv, siden det begynner å bli trangt inni der! Å jeg kjenner jo liv hver dag, men ikke så mye som før! Hva hadde dere gjort? Ringe, eller ikke ringe?
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg ville ringt jeg :-) Virker som om de er ganske greie på dette området og tar oss gravide seriøst. Bedre enn å gå rundt og være bekymret!
prinsesse03+09 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2009 Har kjent en del mer nå, så drøyer litt med å ringe! Men takk for svar:) Men, når babyen beveger seg, så presser det veldig nedover, å får en stikkende smerte nederst i magen! Noen andre som har det slik? Kan ikke huske å ha kjent det sist jeg var gravid, men det er jo en stund siden, så ikke alt jeg husker nei...
Mathiasjuli07-Ida Iselinmars09 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 jeg ville nok ringt... bare for sikkerthets skyld bedre det enn å gå å uro seg hele tiden... lykket til
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 hei hei... heter det ikke at det er stille før stormen..... så eg tenkte på at det kan hende den har vert rolig no for den ordner seg til fødsel siden du har fått de andre følelsene og føler for nedpress?? det var en tanke som slo meg når eg las innslaget ditt..
prinsesse03+09 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2009 Hei! Du må ikke skremme meg sann, hehe:) Håper ikke det er tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet! Mannen er offshore, jeg har ikke ordnet noe, itillegg prøver jeg å bli ferdig med lappen, har bare litt igjenn! Jeg har hele tiden vært overbevist på at jeg kommer til å gå leeenge over tiden, så hadde kommet som ett sjokk vist tinf begynte å skje snart! Men jeg tror ikke det:) Tror babyen har det bra, har vært mer aktivitet igjenn nå, så jeg bare venter med å kontakte lege... Husker jeg var bekymret en del ganger når jeg gikk gravid sist også, for hun var ganske rolig i magen hun og, men ut kom en frisk og flott prinsesse:)
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjenner det nå når han strekker på seg. Blæra kommer skikkelig i klem og det stikker til litt når lukkemuskelen får kjørt seg (blæresfinxteren). Skvetter av det, faktisk ;-) Bra at hun har kviknet til litt. Er litt ekkelt når de blir sånn stille...
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 hehe. det var da ikke meininga å meininga å skremme deg da.. ja vi får håpe du får hjem gubben og blir ferdig billappen først da eg har heller ikke fått ordnet noe heime og eg veit at eg kan få når som helst.. er nr 4 min da og har fått alle før tiden.. er 35.5 i dag..
prinsesse03+09 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2009 Ja, det begynner vel å bli ganske trangt der inne nå, så er vel ikke så rart det presser både her og der:) Ja, synst det er kjempe ekkelt når det har vært rolig såå lenge! Men husker fra sist jeg gikk gravid, at det også da var veldig rolig til tider! De er vel slik som oss, ikke alltid vi er like aktive vi heller:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Akkurat sånn var min sønn også før fødsel, veldig rolig ca en uke før, måtte gå å ta ctg i tre dager før vannet gikk, og han ble født 2 uker før termin. Og nedpesset begynnte vel ca 2-3 uker før fødselen:)
prinsesse03+09 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2009 Oi, har du fått de andre lenge før termin da? Er min nr2, forrige gang gikk jeg 3 dager over, så har liksom vært overbevist på at jeg kommer til å gå over denne gangen også! Det virker som om de fleste har alt klart i månedsvis før fødsel, men det ligger ikke helt for meg... Liker å styre med det litt sann rett før! Er jo ikke sååå mye som må ordnest! Men nå har vi jo det meste fra storesøster da, så det er jo bare å leite fram å vaske å gjøre klart:) Men vil helst ha det iorden før jeg reiser på føden, mannen aner jo ikke hva vi trenger, å hvor ting er, hehe:) Kanskje på tide å begynne litt nå da:)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 to har kommet 5 uker før termin og ei har kommet 3 uker før.. så etter mine svangerskaps lengder så begynner eg å føle meg fødeklar no da det hadde ikke gjort meg noe å bli ferdig no.. ( mye pga. at eg har vert liggende siden 5 jan. oxo da.. men har vert litt rundere og ikke så streng med meg selv no den siste uken ) så veska er nesten pakka da.. bare ull lester ( ragger) til baybien igjen å pakke ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå