Gå til innhold

Jeg sover ennå godt... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bygger opp med puter både her og der og jeg sovner stort sett med en gang jeg legger meg:) Våkner rundt 05.00 at jeg må snu meg, kanskje tisse litt og så sovner jeg like godt til kl 07.00. Da pleier storesøster å komme inn..

Ikke meningen å skryte, men kan ikke klage på nattesøvnen ennå og er 37 uker på vei... Blir nok anderledes når lillegull kommer til å kreve sitt... Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et av få lyspunkt i dette svangerskapet er at jeg sover godt, må opp å tisse en til to ganger om natta, og har tungt for å snu meg i senga pga bekkenet. Og så sover jeg en lur på formiddagen også, har et enormt søvnbehov for tida. 5 uker igjen til termin.

Blir vekket enkelte netter av de andre barna (1 og 4 år), men de sover stort sett hele natta, takk og pris.

Skrevet

Jeg sove også som en stein! :) De første 3-4 mnd av svangerskapet var jeg oppe å tisset ihvertfall 2 ganger hver natt.

Men i de siste mnd så sover jeg fra jeg legger meg rundt kl 23-00 og helt til jeg står opp igjen, gjerne mellom 08-09. Våkner så vidt det er når jeg må snu meg, en gang eller to i løpet av natta...

Skal jo ikke klage på det, når andre flyr å tisser opptil flere ganger og sliter med å sove, men tror nok nattevåkingen blir hard de første ukene for min del :P

Er forresten 34 uker på vei :)

Skrevet

Hei! Nyt det! Jeg er snart 32 uker og er våken annenhver time hele natta, så kos deg og sov! Storebror står opp kl.06, så natta føles litt kort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...