Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter nå nummer 2 og følte når jeg nærmet meg 11 uker at jeg hadde litt mage, men jeg har nok bare vært oppblåst vil jeg tro, for nå er det ingen antydning til mage, kanskje en bitte bitte liten kul..

Fikk mage rundt uke 16/17 med nr.1 men trodde at med nr. 2 det skulle komme litt raskere..

kjenner jeg uroer meg litt siden jeg ikke merker noe til gravidititet, men det er nok helt uten grunn, eller hva?

Det eneste er at jeg plustelig nå i uke 12/13 har begynt å bli noe morgenkvalm, og kvalm på kvelden..

flere der ute som ikke har mage og i hvilken uke er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 2 gangs og ikke fått mage før nå jeg i uke 20

Skrevet

Jeg venter også nr. 2. Er 12+1 i dag, og har følt tidligere at jeg har begynt å få mage. Men nå ser det ikke slik ut lenger. Bare litt "fett". Men jeg har fått mye mer kvalme siste uken, og sliter med mageknip. Har derfor bestilt privat ul i morgen, for jeg går og bekymrer meg for at noe er galt...

Skrevet

Prøver å berolige andre som skriver innlegg her, men klarer ikke å berolige meg selv, så jeg har også bestilt en legetime i morgen hos jordmor. Sikkert helt unødvendig, men vil heller være på den sikre siden :) så kanskje jeg kan gi slipp på disse unødvendige tankene og slutte å uroe meg ..

Skrevet

Jeg synes du må ikke tenke så mye på det...Jeg er selv 17 uker på vei og ingen mage....magen min, vi ser bare hvis jeg ligger flat....

Jeg venter nr.4 nå og alltid magen min kommer ut over uke 20/21....

Stor klem!!

Skrevet

Jeg er i uke 14 snart...Ingen mage her heller! Når jeg ligger er det en liten kul, men ikke mer enn det=)! Dette er min 2. Jeg fikk ikke mage i uke 17-18 sist gang.

Skrevet

jeg er også andre gangs...er 17 uker idag...syns ikke for å si det sånn....

de som kjenner meg veldig godt å vet hvordan jeg så ut før jeg var gravid (ser lite grand forskjell) men andre...har ikke pæling at jeg er gravid...

så når magen kommer...da kommer den for å si det sånn :)

Skrevet

Venter nr 3 og er i uke 12 har heller ikke antydning til mage. Buksene er heller blitt romsligere og jeg har gått ned 6 kg. Jeg har nesten ikke rørt noe med sukker i siden jeg tok positiv test. Jeg er nemlig veldig overvektig p.g.a at jeg lesser i meg alt for mye drit mat og det er jo skadelig for babyen, så dette var en glimrende mulighet for meg å legge om kostholdet:o)

Så jeg har jo diger mage, men ikke noe antydning til baby mage:o/

Skrevet

jeg fikk mage i uke 28-29 med første, og i uke 21-22 nå denne gangen... Nyt det fram til den kommer!!! Syns det bare er pes med den magen jeg, og så mye kjedelige mammaklær...

Skrevet

Litt enig med "Snuppa skal få lillebror" jeg. Jeg er også andregangs, 13 uker på vei, og magen har poppet ut den siste uka. Jeg har ingenting å ha på meg, og hadde tenkt å drøye litt med å fortelle på jobb enda, men greier ikke holde det hemmelig mer når jeg må bruke mammabukser..

Så nyt at du kan bruke klærne dine du, så håper jeg jordmor greier å berolige deg i dag. Lykke til!

Skrevet

Jeg er 18+2 i dag. Er nesten flat mage her også, det som vises er bare flesk.

Men jeg kan både kjenne og se utenpå magen at den lille rører på seg, så jeg jeg er ganske så beroliget. Men selv om jeg ikke har fått mage er ryggsmertene på plass.

Skrevet

takk for alle svar.. føler hele tiden jeg leser om alle som har mage og ikke klarer å skjule det lenger.. Prøver liksom å distanserer meg fra alt jeg leser, men ikke alltid like lett, blir fort urolig dersom jeg ikke er "lik" andre.. Selv om jeg selvfølgelig forstår at vi alle har ulike svangerskap:)

Har 2 venninner som mistet nå nettopp så tror det uroer meg litt, var ikke slik i mitt første svangerskap. Da tok jeg det meste som det kom.. Tror jeg er mer OBS hvis en kan si det sånn denne gangen..

Skrevet

Jeg har det slik som deg..dette er tredje min, men jeg kan ikke føle livmor...mage har jeg..men det er mer slappe magemuskler og oppblåsthet. er snart i uke 16. Mistet i sommer så jeg er mer bekymret denne gangen...har bestilt privat ul idag for å roe meg litt...håper jeg.

Men må si jeg ble litt roligere av å lese disse svarene her... godt å høre at ikke alle har fått mage!

Lykke til til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...