Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Går skremmende fort denne gangen synest jeg:p
Gjest leelu25 *høygravid* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det stemmer.. syns jeg hadde 99 dager igjen igår jeg og nå har jeg plutselig 39 liksom ) Blir anderledes når man har en liten en fra før og:)
Gulosten™ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Hehe, har 199 igjen i dag jeg... Virker som hel liten evighet
kommer nr3? Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 jeg føler også at det ikke var lenge siden 199,99 osv...men i dag... da har jeg igjen 9! og det er deilig det ))
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 jeg føler også at det nettopp var 100 dager igjen! i dag har jeg bare 27
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 ja, det har tydeligvis noe å si om man har en LITEN en fra før. Synes faktisk svangerskap nr to gikk tregt eg, men da var snuppa mi mellom 3 år og 3 år og 8 mnd... merker dagene flyr fortere nå med en 5 åring og en 1 1/2 åring det er fint at tide flyr, for jeg gleder meg til å få baby igjen Samtidig er jeg ikke utolmodig på samme måte denne her gangen, synes det er fint å være gravid også, tross krykker og skrøpelig kropp. men men, er veldig spesielt dette her, og for meg er det siste gangen! Så kanskje derfor jeg ikke har det så "travelt" med å bli ferdig, enda vertfall... kommer sikkert dit hen denne gangen også, at jeg blir DRIT lei og vil ha babyen uuuut! hehe
victomalia Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også 99 dager igjen. Synes mai nærmer seg utrolig fort nå. Synes også at dette svangerskapet har gått veldig fort. Bare deilig å bli ferdig...Har liksom ikke tid til å tenke så mye på dette når man har flere barn.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 vi kommer til å føde omtrendt samtidig vi i denne tråden her da, jeg har to termner, den ene 30 mai, og den andre 1 juni )) meeen satser på mai barn jeg (selvfølgelig, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå