Pottitten Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Mulig jeg er noe treg her, men skjønner ikke helt dette med hvilken uke jeg er i På min egen side står det at jeg er i uke 33 og babyen er ca 1500 gram. Var på sjekk på føden mandag og der ble babyen estimert til rundt 1800 gram, og det var litt under gjennomsnittsvekta, men ingen fare. Ser at det er flere som har spurt om dette her og fått beskjed om at de må se på babyens uke ikke mors. Det betyr jo at jeg er i uke 35 og babyens uke 33 i følge siden "fra uke til uke". Noen kloke hoder som kan svare meg på hvorfor det er sånn?
nøstegutt Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Er like forvirret om ukene å termin jeg å...
Underveis --> Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har termin 20. mars og er i dag 36+1. Det vil si at jeg er i uke 37, altså 37. uke, slik jeg har forstått det. Junior er i uke 35. Jeg pleier å se bort fra vekt på barnet, siden det varierer med hvor du leser. Det er uansett bare et gjennomsnitt og hvem vet når og hvordan det gjennomsnittet ble estimert ;-) Hvis du går inn på babyverden.no så ligger målene noe over, f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå